AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Ber om en ærlig tilbakemelding her; vi traff hverandre for 6 mnd siden og er definert som kjærester. Er i 40 årene og har truffet hverandres barn nylig. Jeg vil helst være med han så mye som mulig. Han er litt lat innimellom og trives godt på sofaen etter jobb og i helger. Problemet mitt er at jeg fort blir usikker på grunn av tidligere skuffelser i parforhold. Hvis vi ikke treffes på 4-5 dager kommuniserer vi på meldinger hver dag, men jeg blir likevel stresset og tenker han er lite interessert. Hvordan har dere andre det? Har dere behov for egentid eller er dere som meg og vil sees så ofte som mulig 🙈 Anonymkode: e29fe...e31
got2go Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Jeg syns du stresser. Dere traff hverandre i voksen alder, det er normalt at folk har et liv utennom partneren.
Christina82 Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Ryddet for nedsettende kommentar. Christina82, mod
Blåjojo Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Du stresser nok litt. Men jeg skjønner problemet ditt. Noen trenger bare mer alenetid enn andre, og om han har små barn så tar vel det litt tid. Da blir den der berømte dørstokkmila ganske lang noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Kan dere ikke snakke åpent om det? Anonymkode: 413be...3c9
Gjest Hottentått Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Skjønner at du stresser jeg. Da jeg møtte mannen min var det alltid jeg som tok initiativ og ville møtes. Han trengte egentid og hadde ikke behov for kontakt hver dag engang 🙈 jeg sa at jeg trengte mer og hvis han ikke kunne gi meg det ville jeg gå videre. Men han VAR jo ikke uinteressert, så han steppet opp gamet og ble flinkere 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå