AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Hva tenker dere om en mann på 40 år som har venninner på 20 år? Hva i all verden kan man ha til felles? Anonymkode: ded72...95f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Han er vel attraktiv da. Noen ting må du tåle hvis du vil ha en attraktiv mann. Anonymkode: ab949...aa8 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Tenker rødt flagg. Hvorfor Anonymkode: ded72...95f 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor Anonymkode: ded72...95f Tyder bl.a på umodenhet. I alle fall om han har få andre venner. Om tyveåringene bare er to av 50 er det null stress. Anonymkode: 947d2...eec 8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Tenker at han er Johnny i The room. Anonymkode: 7204c...5ea
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor Anonymkode: ded72...95f Han er dobbelt så gammel, tegn på umodenhet vil jeg si, det er store forskjeller mellom 20 åringer og 40 åringer.
Perle Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva tenker dere om en mann på 40 år som har venninner på 20 år? Hva i all verden kan man ha til felles? Anonymkode: ded72...95f Ingenting, de utnytter han vel (penger, drikke, skyss ol) , også håper stakkaren på å få sex. EDIT: vil legge til at jeg ikke mener dette om enkeltpar, eller større vennegjenger med stor aldersforskjell, er selv i et forhold med et "age-gap" og har venner i alle aldre. Mener menn, hvis kjører rundt på/henger med ungjenter hver helg uten ha ha et normalt voksenliv. Endret 3. august 2022 av Perle 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Tyder bl.a på umodenhet. I alle fall om han har få andre venner. Om tyveåringene bare er to av 50 er det null stress. Anonymkode: 947d2...eec Hvorfor er han umoden? Kan jo hende han rett og slett bare liker attraktive jenter og setter pris på av og til å omgås med mennesker som ikke er mentalt forvirret, komplekse og ekstremt emosjonelt krevende? Hører sjelden faktiske 20-åringer si at dette er umodenhet. Som regel kommer det fra eldre damer som er bitter fordi menn velger de bort til fordel for et bedre alternativ. 20-årige jenter er nødvendigvis heller ikke spesielt umodne, og jeg synes heller ikke den jevne 30-åringen er spesielt mye mer moden. 30-åringen er kjedeligere. Mulig det er det dere forveksler med modenhet. Anonymkode: fe9e5...251 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 Kvinne 27 🙋🏻♀️ Er gift med en på 34, og i han vennegjeng er de fra 30 og tom nærmere 50. De møtes i helgene, drikker øl, spiller musikk, og går hjem når de er lei. Jeg har naturlig nok vært med en del ganger, og vil omtale flere av "guttene" som venner av meg. Har "hengt med" siden jeg var 19. Kontekst er viktig 😊 Anonymkode: b85ae...61c 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #12 Skrevet 3. august 2022 Venninner? Har knullet dem alle sikkert Anonymkode: 1550b...a0a 1
Søgni Skrevet 3. august 2022 #13 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han er vel attraktiv da. Noen ting må du tåle hvis du vil ha en attraktiv mann. Anonymkode: ab949...aa8 Det siste jeg vil mistenke en 40 år gammel mann med 20 år gamle venninner for, basert på kun den opplysningen, er å være attraktiv. 7 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #14 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er han umoden? Kan jo hende han rett og slett bare liker attraktive jenter og setter pris på av og til å omgås med mennesker som ikke er mentalt forvirret, komplekse og ekstremt emosjonelt krevende? Hører sjelden faktiske 20-åringer si at dette er umodenhet. Som regel kommer det fra eldre damer som er bitter fordi menn velger de bort til fordel for et bedre alternativ. 20-årige jenter er nødvendigvis heller ikke spesielt umodne, og jeg synes heller ikke den jevne 30-åringen er spesielt mye mer moden. 30-åringen er kjedeligere. Mulig det er det dere forveksler med modenhet. Anonymkode: fe9e5...251 Hva slags livserfaring mener du en 20-åring har? Modenhet kommer blant annet av å ha levd en stund og av utvikling. Uansett hva du mener så er ikke 20-åringer spesielt moden. Nysgjerrig på livet, og altoppslukende kanskje. Til og med naive til tider. Spør hvem som helst hvordan de var som 20-åringer. Anonymkode: ab27a...301 5 1
Jdz Skrevet 3. august 2022 #15 Skrevet 3. august 2022 (endret) Tja. Er nok sikkert et spenn på rundt 20 år i omgangskretsen min også og jeg er selv cirka midt i. Har i grunnen aldri tenkt over at det kan være noe unormalt. Har man felles interesser spiller ikke alder så stor rolle. Hadde nok stusset mer om han hadde en 20 år gammel kjæreste, eller om en på 30 hadde 10 år gamle venninner. Endret 3. august 2022 av Jdz 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #16 Skrevet 3. august 2022 9 minutter siden, Søgni said: Det siste jeg vil mistenke en 40 år gammel mann med 20 år gamle venninner for, basert på kun den opplysningen, er å være attraktiv. 20 år gamle jenter vil være med ham, så han ser neppe ut som den sedvanlige, 40 år gamle sofapotet. Anonymkode: ab949...aa8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #17 Skrevet 3. august 2022 Han vil kanskje lære noe av de? Anonymkode: 92ea8...25d 1
Maestro Skrevet 3. august 2022 #18 Skrevet 3. august 2022 Jeg hadde en kompis som er over 40. Han plukka meg opp for vi skulle kjøre tur, å da satt det ei på 18 i bilen 😬 Skal sies det er i et blodharry amcar miljø, med stygge biler. Skinnvester med dødingshode på og lenker, mye ragging og yngre jenter, spiller på sykt stressende og rar musikk på fest. De er ikke sånn velkommen på de biltreffene stefaren min er på, der det er skikkelig folk med sykt flotte gamle amerikanske biler da de ikke eier sosial antenner. Han kompisen er sykt umoden. Så det spørs jo. Jeg er snart 30 og kommer veldig godt overens med kolleger som er over 50 liksom. Tillegg har jeg ei venninne som er 8 år yngre. Og jeg merker aldersforskjell altså, men hun er hyggelig og være med og ikke noe partyjente. Mat og brettspill slår an i hele venninne gjengen som er mellom 22 og 31 ☺️❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #19 Skrevet 3. august 2022 Hvordan har de møttes? Er det "naturlige" inngangsporter som jobb eller felles hobby, og han omgås med både eldre, yngre og jevnaldrende mennesker, synes ikke jeg det trenger å være et rødt flagg (kvinne i siste del av tjueårene selv). En førtiåring som kun har yngre venner, uansett kjønn, og fester med ungdommen er lite attraktiv i min mening. Anonymkode: 1517d...271 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #20 Skrevet 3. august 2022 Kommer litt an - er de en del av en større vennegjeng med folk i alle andre? Eller er det sånn at han henger med diverse damer i 20-årene på ettermiddager/i helger? Sistnevnte er et rødt flagg for min del - enten er han sykt umoden, ellers er han en sånn som siklende sirkulerer rundt ungjenter og gjør dem tjenester i håp om sex. Uattraktivt. Anonymkode: a8705...d8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå