AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Hei, meg og kjæresten ble kjent med denne jenta for ca 6 måneder siden på en fest av en felles vennepar av oss, la os kalle henne oda, Oda har kjæreste da. Oda og kjæresten hennes er en koselig par og henge med men jeg føler ofte at Oda spør kjæresten min om tjenester, som å passe på hunden hennes, kjøre henne hjem fra byentur, nødstilfeller der hun trenger noen som kan kjøre å hente noe.. feks handel og kjæresten min kan være for snill og hjelpsom av og til. ja det er veldig kjekt at kjæresten min er så god og hjelpsom men Oda har sin kjæreste hun kan heller spør.. eller ta lappen selv, føler ofte hun bare tekster han når hun trenger noe tjeneste og av og til om vi har lyst å være å feste som er helt ok. Oda er heller ikke kjæresten min sin type så det ligger ikke noe bak det men synes bare det begynner å bli litt smålig av Oda å spørre min kjæreste en å spørre sin egen.. akkurat med låne av penger nå har jo ikke kjæresten til Oda lappen og bil men jeg synes ikke det er greit av Oda å bruke min kjærest som servicen sin og bruke han. Jeg vet at kjæresten min kan vere for snill, men jeg har sagt selv til han at han må passe på at han ikke blir brukt. Og at det virker at Oda Spør ofte om han kan kjøre henne eller passe på hennes hund. Anonymkode: dd143...638
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Leste jeg ikke akkurat dette i et annet underforum? Anonymkode: a0e0b...900
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, meg og kjæresten ble kjent med denne jenta for ca 6 måneder siden på en fest av en felles vennepar av oss, la os kalle henne oda, Oda har kjæreste da. Oda og kjæresten hennes er en koselig par og henge med men jeg føler ofte at Oda spør kjæresten min om tjenester, som å passe på hunden hennes, kjøre henne hjem fra byentur, nødstilfeller der hun trenger noen som kan kjøre å hente noe.. feks handel og kjæresten min kan være for snill og hjelpsom av og til. ja det er veldig kjekt at kjæresten min er så god og hjelpsom men Oda har sin kjæreste hun kan heller spør.. eller ta lappen selv, føler ofte hun bare tekster han når hun trenger noe tjeneste og av og til om vi har lyst å være å feste som er helt ok. Oda er heller ikke kjæresten min sin type så det ligger ikke noe bak det men synes bare det begynner å bli litt smålig av Oda å spørre min kjæreste en å spørre sin egen.. akkurat med låne av penger nå har jo ikke kjæresten til Oda lappen og bil men jeg synes ikke det er greit av Oda å bruke min kjærest som servicen sin og bruke han. Jeg vet at kjæresten min kan vere for snill, men jeg har sagt selv til han at han må passe på at han ikke blir brukt. Og at det virker at Oda Spør ofte om han kan kjøre henne eller passe på hennes hund. Anonymkode: dd143...638 Har hendt at jeg har vært slik. Jeg tenker at en jeg er venn med damen til kan være en trygg venn. En venn som ikke prøver seg på meg. Anonymkode: d1cd4...f9d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Hvis kjæresten din synes det er greit så er det vel greit? Anonymkode: 562f8...74d
Perle Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Det er ikke "Oda" du er sammen med, men kjæresten. Det er jo han du må be endre seg (hvis han vil da?), og ikke henne. 1
Mann3030 Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Folk uten lappen har en tendens til å mase litt mye på oss som har den. Du får jo snakke med typen din. Spør hvorfor han gidder å være privatsjåfør. Er jo nødvendigvis ikke noe galt i å hjelpe til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå