Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har opplevd å være gravid og singel? 

Jeg er nemlig i en kjip situasjon der barnefar ikke ønsker å ta del i verken graviditet, barseltiden eller barnet generelt. 
Nå er jeg 13 uker å begynner å kjenne at det begynner å bli sårt å ikke ha noen å dele svangerskapet med. Ingen å dele ultralyd opplevelsen med, jordmor besøkene, spark fra baby, magen som vokser osv. 

Anonymkode: 42041...5d5

• Hjerte 3
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg ♥ Jeg er gift, så er ikke helt i samme situasjon, men har veldig få venner og familie som jeg kan dele ting med. Det er sårt til tider. Har du andre du kan støtte deg til? 

Anonymkode: 0e55a...97d

Skrevet

Du har jo valgt dette selv.

Anonymkode: b3c69...73f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har jo valgt dette selv.

Anonymkode: b3c69...73f

Det går an å holde kjeft også. 

Til TS: Det er nok mange som opplever det som deg, er det noe du kan snakke med jordmor om? Kanskje en barselgruppe?

• Liker 1
Skrevet

Ja, har en flott baby på 1 år nå❤

Er verdt det, selv om det kan føles ensomt ut til tider og  tiden ikke blir som en har sett for seg.

Jeg delte litt med venner og familie, ellers jobbet jeg mentalt med å sette pris på alle opplevelsene. Spark, bevegelser osv.

Gi deg rom for å føle følelsene og.

Forbred deg godt, les deg opp på alt av informasjon. Ha kjøpt inn alt av utstyr du kanskje trenger, lett snacks og mat for ukevis fremover. Og gjerne ha lette.

Skrevet

Så leit å se at du har det sånn - og at det tok så lang tid før noen svarte på tråden din! Har du venner eller familie som du kan dele den fantastiske reisen med?

Jeg har til tider følt meg ensom inni meg selv om jeg har samboeren min på laget. Tok opp dette med jordmor som henviste meg til familievernkontoret, samtalene der har hjulpet godt!

Lykke til med resten av svangerskapet ❤️

Anonymkode: a2d33...a81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...