Gjest Kaze89 Skrevet 13. november 2022 #61 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 18.40): Nei, det hadde jeg bare ikke taklet. Mange menn har hårete rumper i tillegg, uansett hvor snasen den bakenden i utgangspunktet hadde vært… Nei nei nei. Men aller mest er jeg sjokkert over at noen av de mennene som har kommet med positive innspill her, kaller det et PRAKTISK plagg…! Det gnager, og ærlig talt… Det er ikke alltid den stringtrusa ser deilig ut når man legger den til vask. Anonymkode: 20663...70f Artig å se at kvinner som tydeligvis ikke veit hvordan det er å ha mannlig kjønnsorgans, som skal uttale seg om hva som er praktisk eller ikke. Vi menn har noe (penis og pung) mellom beina som legger seg ofte i klem. Jeg går med string. Og gir blank fean i hva folk måtte mene. Forbanna rart at det er mulig å være så trangsynt er opp i Norge. Rett og slett fascinerende over at folk er så opptatt av hva som er normalt og ikke. Gi fean i døm oss andre som går med string. Prøv det selv først. Start med en str. som er riktig. Starter man med for liten gnager det, starter man med for stor blir det bare krøll.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #62 Skrevet 13. november 2022 Må være en generasjonsgreie, aldri hørt om. Det er uhygenisk både for kvinner og menn. Fullstendig avtennende. K47 Anonymkode: 2f525...30c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå