Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jdz skrev (På 4.8.2022 den 20.14):

Bruker ikke string selv, har egentlig aldri tenkt over at det var et alternativ, men kan godt se hvordan det kan være praktisk å ha under en del type plagg hvor det blir mye ball med boksershorts.

Man ser det jo ikke under jeans uansett, så hvorfor dette skulle være et problem skjønner jeg ikke helt.

Lurer på hvor mange kvinner som skriver at det er "turn-off" som faktisk bruker sexy undertøy under hverdagsantrekket sitt hver eneste dag. Skulle også likt og sett reaksjonene dersom en mann skulle diktert sin kvinnelige partners undertøysbruk...

Så det menn begynner å si nå om dagen er at menn og kvinner skal være kliss like ellers så er det diskriminerende for mannen. 

Anonymkode: 23341...a4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tyrtyr skrev (På 3.8.2022 den 18.28):

Typen min har begynt å bruke stringtruser i tillegg til briefs og boxere. Han mener det er bedre under jeans. Jeg synes det er ok, men hvor vanlig er det?

Det er nok ganske uvanlig. Og i tillegg er ikke stringtruse spesielt sunt verken for kvinnelig eller mannlig underliv. Men så lenge du synes det er ok, typen din liker det, og sædkvalitet ikke er av betydning så er det ikke direkte problematisk heller.

Anonymkode: d22d4...a81

• Nyttig 2
Skrevet

Er ekte mann benytter Boxer 

• Nyttig 1
Skrevet

Her i huset bruker både mannen min og jeg bokser,hipster, briefs og boxer omhverandre. Eneste som han ikke bruker er string. Vi bruker samme str. Han vil helst ha undertøy i mørke farger, mens jeg bruker noe mer lyse farger. Så dette er ikke noe problem her i huset.

Det er helt greit, det hadde vært verre dersom han hadde gjordt dette i smug uten at jeg viste om det.

Vi er hetro, og har to barn som har flyttet ut, og da kan vi gjøre hva vi vil med denne biten :)

Anonymkode: 92ab3...7ad

• Liker 1
Skrevet

Æsj.

Anonymkode: c49b1...c4a

Skrevet

Det er super gay å bruke string som mann.

Anonymkode: a7918...f65

• Nyttig 1
Skrevet

Om mannen i huset hadde begynt å løpe rundt med string, hadde jeg mistet totalt tenningen på han. Fy søren..

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 18.33):

Gay...

Anonymkode: 7afcb...f99

Oi, det skal ikke mye til for gay kortet trekkes og hvorfor generalisere og bruke gay som et ord for beskrivelse av kjønnsidentitet.

Husk vi alle har ulike preferanser på klær og undertøy, uavhengig av kjønnsidentitet.

• Liker 1
Skrevet
Jentegutt skrev (På 3.8.2022 den 21.44):

Menn bruker stringtruser, hvorfor er det et tema fatter jeg ikke ?

Helt enig🌞👍

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har nesten utelukkende brukt tanga/string siden tenårene. Tror ikke det er uvanlig. Sett andte har brukt det i garderoben, og kom over en oversikt en gang der det stod at 1/3 av alt undertøy til herrer som ble solgt på ebay var tanga. 

Liket ikke å gå med en stor shorts under buksa som krøller seg til noe som føles ut som en bleie. Liker å ha rompa bar under klær, men noe som holder utstyret på plass forran. Masse fordeler og jeg kommer nok aldri tilå begynne med  truser/boxere igjen. Dama er den eneste som ser meg i undertøyet, og hun liker best tanga/string på meg. Hun går med det utelukkende selv. 

Har ikke inntrykk av at det bare er homofile som bruker dette praktiske plagget. Tror de bruker samme undertøy som hetrofile og bruker det som man synes er mest behagelig. Synes homofile stort sett kler seg pent, og likt som hetrofile, bifile og avseksuelle. Synes homofile blir satt litt i negativ bås her inne npr folk sier at det er "gay", som noe negativt. 

Forstår heller ikke hvorfor noen her sier at det er uhygienisk. Min oppfatning er at det er mye mer hygienisk med et lite undertøy slik at man ikke blir klam og får luftet. En boxer er jo varm og klam om sommeren. 

På kvinner derimot, så kan string være litt uhygienisk, siden vaginaåpningen og anus sitter så nærme, og tøystykket i stringen kan lede endetarmsbakterier. Men det er ikke et tema hos menn. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Så det menn begynner å si nå om dagen er at menn og kvinner skal være kliss like ellers så er det diskriminerende for mannen. 

Anonymkode: 23341...a4c

Nei, MENN sier ikke det. 

Anonymkode: cb6ab...57f

Skrevet
Jentegutt skrev (På 3.8.2022 den 21.44):

Menn bruker stringtruser, hvorfor er det et tema fatter jeg ikke ?

Nei, MENN bruker ikke stringtruser. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tydeligvis gjør vi det. Hvis ikke hadde de ikke laget string til menn. Finnes masse forskjellig undertøy til menn. Noen foretrekker det ene, noen det andre. Noe passet bedre under når det er kaldt, noe er bedre når det er varmt osv. En stor boxer går ikke ann å bruke under en treningstights, superundertøy etc. Ganske trangsynt å si ay alle skal bruke bare en type undertøy, eller bare hvit t-skjorte. Det er ikke Sovjetunionen vi bir i. Sharialover har vi ikke i Norge heldigvis. 

58596819-male-underwear-types-flat-icons

Skrevet
Maskinfører skrev (16 timer siden):

Er ekte mann benytter Boxer 

En ekte mann bruker det han vil, uten å bry seg om hva andre mener. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er ikke opplyst, string til menn selger som aldri før, en string definerer ikke om du er mann eller ikke.

Skrevet
FrøkenFri skrev (2 timer siden):

En ekte mann bruker det han vil, uten å bry seg om hva andre mener. 

Riktig 😁

Skrevet

Jeg syns det er turn-off med string på menn.

Anonymkode: 78823...939

• Liker 2
Skrevet

Det som et turn off er å bruke ordet gay som noe negativt.

• Nyttig 2
Skrevet
58 minutter siden, BobbySocks said:

Gay er jo lystig

Anonymkode: 0e337...7fa

Skrevet
BobbySocks skrev (10 timer siden):

Dette ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...