Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min har begynt å bruke stringtruser i tillegg til briefs og boxere. Han mener det er bedre under jeans. Jeg synes det er ok, men hvor vanlig er det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gay...

Anonymkode: 7afcb...f99

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke "vanlig" men hvorfor bryr du deg om det?

Anonymkode: 0e337...7fa

AnonymBruker
Skrevet

Her i huset er det ikke uvanlig, men mest brukt på dager vi planlegger noe kinky etterhvert. Heterofile. 

Anonymkode: 55736...f12

Skrevet

Hva som er normalt for dere kan være unormalt for andre. Men jeg foretrekker helst vanlige boxere på mannen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke "vanlig" men hvorfor bryr du deg om det?

Anonymkode: 0e337...7fa

Som sagt er d ok. Spør fordi ikke sett det før.

Skrevet

Menn bruker stringtruser, hvorfor er det et tema fatter jeg ikke ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff ikke sexy i det hele tatt med string på menn. Ser homsete ut.

Anonymkode: ea286...d01

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Uff ikke sexy i det hele tatt med string på menn. Ser homsete ut.

Anonymkode: ea286...d01

Vel ikke tvil om det (sex..), men i forhold til klær og velvære må d være ok. Mye undertøy på kvinner som også er turnoff. Brukes allikevel. Alt kan ikke være sex mht klær?

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det et slik oppstandelse ved en stringtruse. Jeg bruker bokser, breifs og string. Alt etter hva jeg skal den dagen og etter hva jeg føler for å gå i

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en tidligere partner som brukte strong i blant. Var skikkelig turn off 😅

Anonymkode: d95f6...ccc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje litt spesiell, men de dame trusene/hipster/sting/bokser uten sømmer i elestan. Er noe av det beste å gå i. 

Går utelukkende i det og har gjort det de siste 10åra

Mann 35

Anonymkode: 9ae37...9ea

AnonymBruker
Skrevet
Han Solo skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke at det et slik oppstandelse ved en stringtruse. Jeg bruker bokser, breifs og string. Alt etter hva jeg skal den dagen og etter hva jeg føler for å gå i

hvorfor? Hva gjør du de dagene du trenger å bruke string?

Anonymkode: 62dd3...42b

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke string selv, har egentlig aldri tenkt over at det var et alternativ, men kan godt se hvordan det kan være praktisk å ha under en del type plagg hvor det blir mye ball med boksershorts.

Man ser det jo ikke under jeans uansett, så hvorfor dette skulle være et problem skjønner jeg ikke helt.

Lurer på hvor mange kvinner som skriver at det er "turn-off" som faktisk bruker sexy undertøy under hverdagsantrekket sitt hver eneste dag. Skulle også likt og sett reaksjonene dersom en mann skulle diktert sin kvinnelige partners undertøysbruk...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mann bruker hva jeg ville kalle tights når det ikke skal balle seg til under andre klær. Håper jeg slipper se ham i string. Han bruker leggvarmere da. Om vinteren, det synes jo noen er feminint. 

Anonymkode: e1a0c...761

• 4 uker senere...
Skrevet
Spoiler

Er selv mann og har brukt string i sikkert 10 år. Synes det er mye mer behagelig å ha på enn en bokser som blir klam og gnager.

Anonymkode: ad2f8...ab5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):
  Vis skjult innhold

Er selv mann og har brukt string i sikkert 10 år. Synes det er mye mer behagelig å ha på enn en bokser som blir klam og gnager.

Er 28 nå om det er av interesse, begynte vel i 17-18 års alderen :)

Skrevet

Er helt for at mannfolka skal gå i det som føles behagelig. For min del hadde jeg løpt rett ut døra om jeg hadde oppdaget dette når buksa kommer av før sex...

Men - man skal som regel ha PÅ seg bukser 90% av tiden. Så for all del, kjør på.

Anonymkode: b429a...1d1

• Liker 1
Skrevet

Mannen din er jo homofil, så da er det vel mer innafor, men jeg tror jeg ville syntes det var turn off og også uhygienisk. 

Anonymkode: 23341...a4c

• Nyttig 2
Skrevet
Tyrtyr skrev (På 3.8.2022 den 18.28):

Typen min har begynt å bruke stringtruser i tillegg til briefs og boxere. Han mener det er bedre under jeans. Jeg synes det er ok, men hvor vanlig er det?

Det er ikke vanlig. 

Anonymkode: cb6ab...57f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...