Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opererte foten for nesten 3 måneder siden. Bruker Walker sko på den opererte foten, som jeg snart skal fjerne for å gå på sko igjen. Hadde en episode hjemme der jeg skulle løfte noe opp, men måtte da strekke tærne, noe jeg skulle være forsiktig med. Merket en rar følelse i foten , svi og litt vondt. Etter en dag så har det blitt bedre, men av og til kjenner jeg at noe ikke er som det skal. Har også vært på legevakten, men vedkommende fra ortopedisk så ingen skade og mente det skulle gå bra. Burde jeg be dem om å ta en MR? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada det synes jeg du skal

Anonymkode: d5a96...a9e

Skrevet

Hvis ortopeden mente at det går bra, så hadde jeg stolt på det, i allefall inntil videre.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jada det synes jeg du skal

Anonymkode: d5a96...a9e

Vil man få det igjennom? I går fikk jeg litt panikk og ringte legevakten på kvelden. Tenkte jeg bare skulle slappe av, legge meg tidlig, men fikk litt angst og ringte legevakten. Fikk beskjed om at jeg måtte komme ned, så skulle de se på det.  Hadde akkurat tatt meg en sovetablett, så gikk ut døra i regnværet Var ikke enkelt å finne en buss, så måtte gå litt. Kommer til legevakten og får beskjed om å komme tilbake i dag. Føler det var to bortkastede turer til legevakten.

Endret av Diry72
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ct? Da kan de se leddbånd etc :)

Anonymkode: 86820...985

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kanskje ct? Da kan de se leddbånd etc :)

Anonymkode: 86820...985

Så hvorfor neglisjerte ortopeden min bekymring? Bør jeg kontakte legevakten eller gå igjennom de som opererte meg?  Takker for alle svar. Er CT bedre enn MR?  Finner vel svaret på det på nett, men er kanskje noen med mye erfaring her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...