Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å planlegge en weekendtur til utlandet i løpet av høsten. Er 19 uker på vei nå, termin ved månedsskifte des/Jan. Når er det best å reise? Når begynner man å føle på 3.trimester plagene?

Anonymkode: e48cc...4cd

Videoannonse
Annonse
Gjest fransine
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 17.45):

Prøver å planlegge en weekendtur til utlandet i løpet av høsten. Er 19 uker på vei nå, termin ved månedsskifte des/Jan. Når er det best å reise? Når begynner man å føle på 3.trimester plagene?

Anonymkode: e48cc...4cd

Endret av fransine
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 29/30 nå, altså 7. måned, og skal på siste helgetur denne helga! Var på helgetur forrige helg også, og en ukes ferie uka før det. Ingen problemer, bare pass på å få nok hvile når du trenger det! 

Anonymkode: 28177...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsvis med gravid, er det ikke noe som egentlig heter 3. trimester plagene. Man lever litt dag til dag, uke til uke og måned til måned. Ja, det er noen plager som er mer vanlige enn andre i de ulike periodene, men hvordan de slår ut for deg, om de slår ut lenge før eller etter det som er vanlig, er vanskelig og forutsi. 

Jeg hadde mye lettere fått til og dra på tur nå i uke 31 enn i uke 22, selv om jeg vagger litt mer! 

Anonymkode: 19c44...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ganske bra i formen til ca uke 28/29

Anonymkode: 153b9...d37

AnonymBruker
Skrevet

Første svangerskap: kunne reist helt til termin. Merket knapt at jeg var gravid annet enn magen. 
Andre svangerskap: sengeliggende fra uke 25.Tredje svangerskap: Kastet opp i vildens sky til uke 15, 3 uker pause så på’n igjen.

Det er med andre ord ingen fasit.

Anonymkode: 09d8d...e4f

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å forutse er min erfaring.. Jeg kjente knapt noe til graviditeten inntil en uke siden. Nå kjenner jeg det i bekkenet, blir fortere sliten og er ofte helt utslitt på kvelden selv etter rolige dager. Jeg er i uke 30. Hadde ikke orket storbyferie for alt i verden nå, men kanskje for et par uker siden.. 

Anonymkode: e99ef...d35

AnonymBruker
Skrevet

For meg gikk det fint med helgetur i uke 32, men endte opp med bekkenløsning på vei hjem pga stress på flyplassene. Var veldig kjedelig å måtte begrense aktiviteten i resten av svangerskapet

Anonymkode: a6f19...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...