AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Tok nylig 2 angrepiller med 1 ukes mellomrom. Etter å ha tatt angrepille nr 2, fikk jeg umiddelbart blødninger. Jeg skal ikke ha mensen før om 1 uke, og lurer på om dette er blødningsforstyrrelser eller mensen? Etter 5 dager med blødninger begynner jeg nå på P-piller. Det jeg lurer aller mest på er hvor lenge jeg kan forvente å ha disse blødningene, og vil P-piller bedre eller forverre blødningene? Har tross alt tatt to angrepiller i samme syklus. Vil veldig gjerne høre om noen av dere har erfaringer med dette! Anonymkode: 73e66...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Hvorfor tok du 2 angrepiller? Anonymkode: f58dd...2e9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tok du 2 angrepiller? Anonymkode: f58dd...2e9 Behovet dukket opp 2 ganger. Ordnet raskt legetime for å få resept på p-piller etter det, men hadde ikke mulighet tidligere da jeg var ute å reiste. Anonymkode: 73e66...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Jeg har gjort det og det var ikke det smarteste. Hadde blødning i flere uker måtte til legen for å få tabletter som fikk syklusen i rute igjen. Hadde stor blødning og var veldig slapp. Fikk kjeft av legen pga en skal ikke ta de angrepillene så tett innpå hverandre. Husker ikke hva jeg fikk men syklusen kom i normalt gjenge igjen etter en stund. Anonymkode: 436e6...50b
Tone83 Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Husk at angrepiller ikke alltid funker da, ta en test.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gjort det og det var ikke det smarteste. Hadde blødning i flere uker måtte til legen for å få tabletter som fikk syklusen i rute igjen. Hadde stor blødning og var veldig slapp. Fikk kjeft av legen pga en skal ikke ta de angrepillene så tett innpå hverandre. Husker ikke hva jeg fikk men syklusen kom i normalt gjenge igjen etter en stund. Anonymkode: 436e6...50b Oi, det hørtes ikke bra ut😬 Blødde du mye fra starten av, eller begynte du å blø mer etter hvert? Blødningene jeg har nå virker som vanlig mensen foreløpig. De har minsket en god del, men er redd de skal vedvare. Tok du mer enn 2 angrepiller? Anonymkode: 73e66...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå