Gå til innhold

Ideer til oppsatt hår til bunad, voksen dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan noen hjelpe meg med bilder av frisyrer som passer til dame i 40-årene i bunad? Har halvlangt hår og vil gjerne sette det opp når jeg skal i bryllup. På en måte som ikke blir for ungpike-aktig. Gode tips? 

Anonymkode: 55b18...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Denne er enkel, du kan justere den enkelt om du vil ha strammer eller løsere. Pynte den, eller andre endringer om du vil det. 

E0E6A51A-1CDC-428C-A73B-37F00B837987.jpeg

Anonymkode: 8588e...38d

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til bunad skal det helst være utslått hår . Eller hvertfall veldig enkle frisyrer som ikke tar oppmerksomhet fra bunaden. 

Anonymkode: 44a04...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Til bunad skal det helst være utslått hår . Eller hvertfall veldig enkle frisyrer som ikke tar oppmerksomhet fra bunaden. 

Anonymkode: 44a04...28c

Utslått hår til bunad passer best til de unge, mens for de voksne gjør det seg med oppsatt hår. Tingen er vel uansett at det frisyren skal være nokså enkel, og frisyren på bildet over var veldig fin.

Anonymkode: d71bf...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd å lage den selv, men denne var stilig: https://define.no/styling/haroppsett-for-halvlangt-har

image.thumb.png.046048dc3734c3183b62462bab884777.png

Jeg synes faktisk denne fra Min mote, av alle steder(!), også er fin. Man kan absolutt være i 40-årene og bruke den. https://www.minmote.no/skjoennhet/haar/a/RxgQ9O/minmotes-ultimate-frisyre-til-bunaden

image.thumb.png.943b86f149ddb0b2a1e95450ffbc3baa.png 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 18.06):

Denne er enkel, du kan justere den enkelt om du vil ha strammer eller løsere. Pynte den, eller andre endringer om du vil det. 

E0E6A51A-1CDC-428C-A73B-37F00B837987.jpeg

Anonymkode: 8588e...38d

Denne var kjempefin 🤩 Men hvordan får man det til, tro? Vet du hva oppsettet heter? Så kan jeg google. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SaltLakris skrev (50 minutter siden):

Denne var kjempefin 🤩 Men hvordan får man det til, tro? Vet du hva oppsettet heter? Så kan jeg google. 

Svinekam, kalte vi det før i tiden. Du kan også søke på chignon. 

Anonymkode: e5db4...763

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...