Gå til innhold

Felles venninne som spør kjæresten min ofte om tjenester? Er dette greit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, meg og kjæresten ble kjent med denne jenta for ca 6 måneder siden på en fest av en felles vennepar av oss, la os kalle henne oda, Oda har kjæreste da.

Oda og kjæresten hennes er en koselig par og henge med men jeg føler ofte at Oda spør kjæresten min om tjenester, som å passe på hunden hennes, kjøre henne hjem fra byentur, nødstilfeller der hun trenger noen som kan kjøre å hente noe..

nå har jo ikke kjæresten til Oda  lappen og bil men jeg synes ikke det er greit av Oda å bruke min kjærest som servicen sin og bruke han. Jeg vet at kjæresten min kan vere for snill, men jeg har sagt selv til han at han må passe på at han ikke blir brukt. Og at det virker at Oda Spør ofte om han kan kjøre henne eller passe på hennes hund.

Anonymkode: 684c9...42e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei, meg og kjæresten ble kjent med denne jenta for ca 6 måneder siden på en fest av en felles vennepar av oss, la os kalle henne oda, Oda har kjæreste da.

Oda og kjæresten hennes er en koselig par og henge med men jeg føler ofte at Oda spør kjæresten min om tjenester, som å passe på hunden hennes, kjøre henne hjem fra byentur, nødstilfeller der hun trenger noen som kan kjøre å hente noe..

nå har jo ikke kjæresten til Oda  lappen og bil men jeg synes ikke det er greit av Oda å bruke min kjærest som servicen sin og bruke han. Jeg vet at kjæresten min kan vere for snill, men jeg har sagt selv til han at han må passe på at han ikke blir brukt. Og at det virker at Oda Spør ofte om han kan kjøre henne eller passe på hennes hund.

Så hva er problemet? Litt spesielt kan man kanskje hevde, men er vel ikke et problem for deg at hun spør han om disse tjenestene?

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan vel ordne seg selv, hun kjører jo rundt med mat til kjempemange mennesker. Ikke fint å bruke kjæresten din om han er for snill.

Anonymkode: ef6a4...9bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din legger inn aksjer hos henne. I tilfellet det blir slutt mellom dere, så har han en backup. 

Anonymkode: 91fed...ef9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun kan vel ordne seg selv, hun kjører jo rundt med mat til kjempemange mennesker. Ikke fint å bruke kjæresten din om han er for snill.

Nei jeg har forklart til han at han det er lovt å si nei eller at det ikke passer for da tar Oda kanskje hintet at han ikke er hennes service person

AnonymBruker
Skrevet

Er hun pen? Jeg tipper mannen din ikke hadde hatt noe problem med å si nei dersom det var en mann som spurte om tjenester. Det kan jo være noe å tenke på.

Anonymkode: 674cc...a9a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjæresten din legger inn aksjer hos henne. I tilfellet det blir slutt mellom dere, så har han en backup. 

Anonymkode: 91fed...ef9

Tviler jeg sterkt på. Hun er ikke hans type kan jeg love deg,.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er hun pen? Jeg tipper mannen din ikke hadde hatt noe problem med å si nei dersom det var en mann som spurte om tjenester. Det kan jo være noe å tenke på.

Anonymkode: 674cc...a9a

Jeg liker ikke kalle folk stygge for alle er pene på sin egen måte men jeg vil nokk si klart at hun ikke er han sin type, han har gjort tjenester for kompiser også men de spør ikke så ofte som Oda gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som om du er bekymret for noen skjulte motiver, så da tenker jeg det er helt opp til han å vurdere om han synes det er greit eller ikke.

Anonymkode: b7fd6...8b1

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (10 minutter siden):

Så hva er problemet? Litt spesielt kan man kanskje hevde, men er vel ikke et problem for deg at hun spør han om disse tjenestene?

Greit om engangstilfelle men ikke der hun bruker kjæresten min som sin «tjener» eller «taxisjøfør». Da kan hun spør kjæresten sin om å skaffe lappen eller hundepass

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei jeg har forklart til han at han det er lovt å si nei eller at det ikke passer for da tar Oda kanskje hintet at han ikke er hennes service person

Sjå kjeldebiletet

Anonymkode: 284fd...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...