AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Har hatt dette på fingeren i over 2 uker nå og kjenner jeg begynner å bli ekstremt engstelig. Det gjør ikke vondt, men er svært ukomfortabelt å gå rundt med. Bør jeg bestille legetime? Er dette alvorlig? Føler det burde ha gått over nå, det bikker jo nesten 3 uker. Første bildet er fra 19. juli mens det andre er fra i dag. Er så redd det er noe alvorlig☹️ Anonymkode: f4df4...085 1
Tough cookie Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Bestill time hos fastlegen. Det er sikkert ufarlig, men greit å få det sjekket ut.
annev Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Min mor harr en slik litt ,er der hvor leddet er,på henne er det en cyste.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Ja, hvis det ikke har gått vekk etter flere uker, så er det alltid lurt å bestille legetime! Sikkert ikke noe alvorlig, men lurt med legesjekk. Folk her inne, kan ikke bedømme om det er alvorlig eller ikke Anonymkode: 8086f...cfb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Har du en popsocket bak på telefonen din som du hviler fingeren mot, Evt er det der på fingeren din telefonen din er når du holder den? Jeg har fått permanent kul på fingeren min etter at jeg har holdt telefonen min på samme sted i alle år. Anonymkode: a1dc1...de2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Skrevet 4. august 2022 Kan være en ganglion? Google it. Ikke farlig Anonymkode: 20df9...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå