Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en kvinne på 27 som finner meg i å bli tiltrukket av «badboys» de som er litt eplekjekke og som tør si meningen sin, samtidig hvor jeg er/var i et forhold med en som kunne være voldelig mot meg. Akkurat det tiltrekker meg ikke, men jeg tenker på den andre siden hvor han er utadvendt og det stikk motsatte av meg. Klarer ikke gå fra det forholdet. Selvom jeg nå snakker med en annen kjekk fyr som er mer innadvent og blyg for konfrontasjoner blant annet. Og det tenner meg ikke på en måte. Samtidig vet jeg jo at det er horribelt å være i et forhold som er voldelig.

Anonymkode: 93398...a1b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å ha ryggrad og være "Mann" uten å være voldelig. Du må bare finne deg en som er sterk og tør å si meningene sine samtidig som han behandler deg med respekt og ikke påfører deg hverken fysisk eller psykisk vold.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo ikke nødvendigvis en motsetning? Det finnes da fyrer med sterke meninger og motstand i som ikke er voldelige.

Anonymkode: f0bda...226

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det alltid er "drama", noe interessant som skjer? 

Anonymkode: 90464...769

• Liker 1
Skrevet

Fordi du ikke skjønner ditt eget beste.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (2 timer siden):

Det går an å ha ryggrad og være "Mann" uten å være voldelig. Du må bare finne deg en som er sterk og tør å si meningene sine samtidig som han behandler deg med respekt og ikke påfører deg hverken fysisk eller psykisk vold.

Ja, det er det man kjemper for under feminismen. For å fortsatt kunne kreve en "Mannemann", 😂 Tragisk. Er ikke rart at det blir flere sinte menn, nå som de ser at det ikke er noe poeng å være forståelsesfull, myk eller snill på noe måte. Er man noenlunde kjekk, så man kan kjøre penisen hardt ned i halsen på en rekke patetiske kvinnfolk nå om dagen.

Anonymkode: 8b4a2...394

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor kvinner alltid går etter slemme menn. Å bli behandlet som dritt av en voldelig mann er alltid deres første prioritet. Voldelig menn blir alltid valgt før snille menn. Er selv en snill mann og har god kontroll på økonomien (jobb og eier leilighet), men ser at damene bare velger å gi «bad boys» fitte. 

Anonymkode: 91042...4de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri skjønt hvorfor kvinner alltid går etter slemme menn. Å bli behandlet som dritt av en voldelig mann er alltid deres første prioritet. Voldelig menn blir alltid valgt før snille menn. Er selv en snill mann og har god kontroll på økonomien (jobb og eier leilighet), men ser at damene bare velger å gi «bad boys» fitte. 

Vet du, du kan kalle deg snill så mye du vil, men når du samtidig klager over at du ikke får fitte, da blir jeg ikke overbevist...

Anonymkode: 1a697...039

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette kan handle om at kvinner i stor grad er trygghetssøkende i partnervalg. Menn som har selvtillitt, er utadvendt og har klare meninger er enklere å forhold seg til og føles gjerne tryggere tidlig i en relasjon, mens menn som er innadvendt, blyg og konfliktsky er vanskelig å forhold seg til og vanskelig å bli kjent med og kommer gjerne til kort mot menn som på lengre sikt viser seg å være drittsekker. 

Anonymkode: e504f...c72

AnonymBruker
Skrevet

Du er avhengig av drama i livet ditt. Noe badboys gir deg. Er som et hekt.

Anonymkode: ac301...6b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menn med selvtillitt og egne meninger, gjerne en som kler seg litt «badboy». Elsker en mann i hettegenser, kanskje treningsbukser også. Men han må være snill. Menn som slår kvinner er bare ynkelige. 

Anonymkode: 543f3...956

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ja, det er det man kjemper for under feminismen. For å fortsatt kunne kreve en "Mannemann", 😂 Tragisk. Er ikke rart at det blir flere sinte menn, nå som de ser at det ikke er noe poeng å være forståelsesfull, myk eller snill på noe måte. Er man noenlunde kjekk, så man kan kjøre penisen hardt ned i halsen på en rekke patetiske kvinnfolk nå om dagen.

Anonymkode: 8b4a2...394

Æsj, hva faen...

Anonymkode: f0bda...226

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er en kvinne på 27 som finner meg i å bli tiltrukket av «badboys» de som er litt eplekjekke og som tør si meningen sin, samtidig hvor jeg er/var i et forhold med en som kunne være voldelig mot meg. Akkurat det tiltrekker meg ikke, men jeg tenker på den andre siden hvor han er utadvendt og det stikk motsatte av meg. Klarer ikke gå fra det forholdet. Selvom jeg nå snakker med en annen kjekk fyr som er mer innadvent og blyg for konfrontasjoner blant annet. Og det tenner meg ikke på en måte. Samtidig vet jeg jo at det er horribelt å være i et forhold som er voldelig.

Fordi du er tiltrukket av spenningen, uforutsigbarheten og dramaet, men dette er ikke nødvendigvis sunt i et langtidsforhold. 

Du liker at partneren gir litt faen og lever på sine premisser uten å være feminin og blidgjøre alle rundt seg til enhver tid. Han sier ikke unnskyld for at han er til og dette finner du maskulint og interessant. 

Anonymkode: dfbd3...dd9

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en evolusjonære greie hvor kvinner søker seg til menn som har det som skal til for å beskytte og forsørge. Selvsikker, sterk, karismatisk og villig til å ta konfrontasjoner er trekk som gjør ville gjort en mann god til å forsvare og bygge allianser med andre menn, så dama til en slik mann ville nok ikke gått sulten.

Dette er ikke veldig relevant nå, men selv om man kan ta kvinnen ut av steinalderen så kan man ikke ta steinalderen ut av kvinnen like lett. Instinktene henger igjen.

AnonymBruker
Skrevet
On 8/3/2022 at 5:44 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke fordi de andre mennene er voldelig at de får fitte og du. Og det er på tross av at du er snill og har god økonomi du ikke får fitte. Det er fordi du er kjedelig, uinteressant, og lite gøy å være rundt. Du er for tøffel, og det er for lite spenning med deg. Fordi du tror at kvinner blir kåt av at du fører budsjett. Greit at du er snill, men ingen får fitte fordi man er snill. Man får seg fitte fordi man er en gøyal fyr å være rundt. Det er tydeligvis ikke du. 

Anonymkode: e60b8...060

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du innerst inne tror du ikke fortjener bedre, at du ikke har mer å komme med i forhold til en partner, at hvis de er slemme og bestemmer, tar plass, overkjører deg, så slipper du å komme med din del fordi du tror den ikke er noe god. Du er heller ikke interessert i et godt og nært forhold, du klarer ikke inimitet av samme grunn som over, å åpne deg skikkelig opp og være sårbar. Du savner jo det mest av alt egentlig, men evner ikke å ta imot det om det kommer. 

Rett?

Anonymkode: 78643...729

AnonymBruker
Skrevet

Det handler desv om biologi  fordi kvinner liker menn som oppfører seg som menn, gjelder også feministiske kvinner som blir sammen med muslimske menn, da kvinner ikke tiltrekkes av femininiserte menn.

Anonymkode: be73f...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo selvfølgelig ikke gå for han andre fyren heller. Det finnes menn som har litt baller selv om de ikke er voldelige. 

Anonymkode: b407f...813

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 0.06):

Det er sånne damer som havner med feil menn. Derfor er det galt.

Men det forventer jeg faktisk ikke at du kommer til å forstå. Håpet er at TS er i ferd med å innse det.

Anonymkode: bf30d...a63

Eventuelt er det enkelte som har et så godt og trygt forhold at den gjensidige gleden i sexlivet gjør at man er fri til å gjøre det man vil sammen, uten å bekymre seg for jomfruer på et forum som tror sex kun er det rent fysiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...