AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Er det vanlig? Typ to dager før blødningen kommer ordentlig igang? Har ikke pleid å spotte sånn i 2 dager før, det har vært litt mer «bang, mensen!!» men de siste syklusene etter kjemisk så har jeg spottet sånn før mens, og jeg har jo heller ikke blitt gravid.. så lurer litt på om det er normalt? Eller om det kan være noe? Lavt progesteron eller noe? Begynner å spotte ca 11 dpo.. Anonymkode: 613d6...874
Hedda-78 Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Jeg gjør. (Lusker meg ut av tråden siden jeg hverken er prøver eller ufrivillig barnløs)
Frøken_lurepave Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det vanlig? Typ to dager før blødningen kommer ordentlig igang? Har ikke pleid å spotte sånn i 2 dager før, det har vært litt mer «bang, mensen!!» men de siste syklusene etter kjemisk så har jeg spottet sånn før mens, og jeg har jo heller ikke blitt gravid.. så lurer litt på om det er normalt? Eller om det kan være noe? Lavt progesteron eller noe? Begynner å spotte ca 11 dpo.. Anonymkode: 613d6...874 Jeg spotter alltid før mens. Som regel mellom 3-4 dager før, veldig irriterende. Min gyn sier at det ikke er noe spes. grunn til det. Men jeg tenker å ta det opp med henne igjen neste gang jeg skal dit. Jeg er i kategorien sekundær infertilitet. Endret 3. august 2022 av Frøken_lurepave
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Jeg spotter alltid 2-3 dager før mensen kommer i gang, fra sånn 11 dpo. Så for meg er det helt normalt, likevel blitt kjapt gravid, og bært frem 3 barn uten problemer. Har forøvrig ved alle 3 svangerskapene spottet fra sånn 11dpo, bare at mensen ikke har kommet på 13-14 dpo slik den skulle om jeg ikke er gravid. Anonymkode: af5cd...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå