AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Er helt forvirret skal til legen å sjekke at alt er greit , tror ikke det er kjønnssykdom da jeg kun har ligge med en det siste året å han kun har ligger med meg. Fikk eggløsningsslim får førstegang når jeg begynte på pencelin er så redd får å få falske forhåpninger. Noen som har vært oppi lignende? Hva var det hos dere? Skal til legen kunne komme i morgen alt men har ikke tid da så skal på fredag 😊jeg viste ikke hva eggløsning slim var før nå trodde eggløsning bare var de prikkene på Flo appen å ømme bryster men nå har jeg slim å øm i magen. Måtte faktisk Google slimet trodde det var noe alvorlig så er det noe jeg skulle hatt fast de siste 12 årene 😂 Anonymkode: ddb6a...b03
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Vill helst ikke ha falske fårhåpninger så skriv gjerne hva det kan komme av 😁 Anonymkode: ddb6a...b03
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er helt forvirret skal til legen å sjekke at alt er greit , tror ikke det er kjønnssykdom da jeg kun har ligge med en det siste året å han kun har ligger med meg. Fikk eggløsningsslim får førstegang når jeg begynte på pencelin er så redd får å få falske forhåpninger. Noen som har vært oppi lignende? Hva var det hos dere? Skal til legen kunne komme i morgen alt men har ikke tid da så skal på fredag 😊jeg viste ikke hva eggløsning slim var før nå trodde eggløsning bare var de prikkene på Flo appen å ømme bryster men nå har jeg slim å øm i magen. Måtte faktisk Google slimet trodde det var noe alvorlig så er det noe jeg skulle hatt fast de siste 12 årene 😂 Anonymkode: ddb6a...b03 Kan være eggløsningsslim ja, men ikke alle får det. Jeg har ikke alltid det.. og jeg hadde alltid masse slim når jeg gikk på p-piller.. håper du det er eggløsning eller ikke? Uansett ikke så lett å vite om du ikke tester/temper eller sjekker hos lege/gyn Anonymkode: 0280a...f7a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Selvfølgelig håper jeg det er det da kan det kanskje være en sjangs får at jeg kan få barn en gang😁 har vært hos fastlege før med det men fant ikke ut noe men hun skulle henvise meg til noen som aldri skjedde. Går naturligvis ikke på preventsjon da jeg aldri har kunne blitt gravid. Har ett håp nå om at pencelinen har tatt noe men er redd får å håpe er livredd haha men skal til legen på fredag å ta noen prøver 😊 håper sånn det er noe pencelinen har gjort bra å at ikke jeg bare har fått noe sykdommer ekstra på kjøpet🤪 Anonymkode: ddb6a...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå