Gå til innhold

Er det normalt at 15-åringer sover i samme seng som foreldrene hver natt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer?

Anonymkode: b42ea...89f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om en er en katt så er det normalt. 

Anonymkode: 9d542...83b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er unormalt, ja. Men det betyr ikke at det er galt, om denne 15åringen har spesielle behov for eksempel.

Anonymkode: 466ce...278

• Liker 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er langt fra normalt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om en er en katt så er det normalt. 

Haha, snakk om sønnen min i dette tilfellet, da😂

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt i det hele tatt, å noe som vil frarådes på det sterkeste av alle oppegående mennesker

Anonymkode: e8698...acd

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om han er en med spesielle behov så kanskje. Om ikke så er det ikke normalt nei.

Anonymkode: 290e0...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min sønn sov hos både meg og hos pappaen sin da han var 15, etter at vi var separert. Han overtok plassen til den andre. Tror han hadde behov for det, og det hadde nok vi også.

Det gikk over. Han er en helt vanlig tenåring uten spesielle behov og veldig oppegående. 

Anonymkode: 7b24c...7c2

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke at det er så veldig normalt nei .. Min 15 år gamle datter sluttet med det for mange år siden. Hun sov ofte i min seng når pappaen var bortreist (mye i jobb) og frem til hun fikk en lillebror når hun var 9 år. Etter det så kan jeg ikke huske sist hun sov hos meg, hvis jeg hadde spurt nå så tror jeg hun hadde sagt nei 😅

Anonymkode: 824d5...3cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt, min 15 åring grøsser nok ved tanken 😅

Anonymkode: c2535...e22

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror ikke at det er så veldig normalt nei .. Min 15 år gamle datter sluttet med det for mange år siden. Hun sov ofte i min seng når pappaen var bortreist (mye i jobb) og frem til hun fikk en lillebror når hun var 9 år. Etter det så kan jeg ikke huske sist hun sov hos meg, hvis jeg hadde spurt nå så tror jeg hun hadde sagt nei 😅

Måtte spørre nå for morroskyld om hun ville sove i senga mi i natt, hun sa «hæ, what, nei? Hvorfor skal jeg det?» 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, da er det ikke normalt. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke normalt, under normale omstendigheter. Kan vel være ok i en periode hvis det er noe spesielt, eller hvis ungdommen har spesielle behov.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke normalt i mine øyne. Jeg hadde grøsset om mine foreldre hadde ment det var normalt. Jeg kan til nøds dele stor dobbeltseng fullt påkledd med ene søsteren min dersom det ikke er egen seng til meg andre steder.

Anonymkode: 664ee...377

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd noen tenåringer som har gjort. Veldig, veldig uvanlig. Hvorfor sover han i samme seng som dere?

Anonymkode: d7b55...94d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare lurer?

Nei.

Har opplevd det en gang i lærerkarrieren. Og det var foreldre som hadde behov for mye støtte/oppfølging 

• Liker 1
Skrevet

Normalt er det ikke. Men det trenger ikke være noen automatikk i at unormalt er ensbetydende med feil, uakseptabelt eller bekymringsfullt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: 6e94a...386

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg vokste opp med min barndomsvenn så brukte han noen ganger å sove på rommet med sin mor, helt opp til 14års alderen. 

De gangene han følte for å ligge på rommet med sin mor så ble jeg også med, for meg så var det litt rart. Men ville jo sove over med kompisen så ble med. 

Anonymkode: 2c840...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...