Gå til innhold

Strømpris for 1 person!!!!!!!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal flytte til høsten(for første gang), og har lest mye om dyre strømpriser i det siste året. Hvor mye betaler dere i måneden, spesielt i vintertid, og hvilken strømleverandør har dere? 

Anonymkode: 4d49c...8ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt på hvor du skal flytte i landet, er stor forskjell på strømprisen i Stavanger og Steinkjer.

Anonymkode: 952e4...cea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hvor du bor, hvor stort du bor, osv. Hjelper jo lite om en ifra Alta svarer om du bor i Stavanger.

Anonymkode: 73db8...3af

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer jo helt på hvor du skal flytte i landet,

Og størrelsen på boligen og boligtypen. Alle som bor alene bor ikke i dønn sammenlignbare boliger.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er et tau..

Skal du bo i stor leilighet, liten hybel, er det varmepumpe, vedovn, eller bare panelovner, er det godt eller dårlig isolert, nyere eller eldre vinduer, er det et sted med mye eller lite vond, er det i kaldere strøk eller varmere, osv osv osv... 

Anonymkode: ce2b7...606

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo, har strømregning på 400-500 nå for tiden

Anonymkode: 48bbd...8ed

AnonymBruker
Skrevet

Det er forøvrig også veldig store prisforskjeller rundt om i landet. Innad her i fylket er nå prisen over 2 kr her jeg bor, men under 2 øre der min søster bor, to timers kjøring unna meg. Svigers 80 mil unna har også dritbillig strøm. 

Anonymkode: ce2b7...606

Skrevet

Er det panelovner i huset? Er det vedovner? Er det elektriske ovner ( på 2000 watt? Hvor stort er huset?  Er det gammelt eller nytt hus

• Liker 1
Skrevet

Bor i Oslo-området, 35m2. I vinter var strømmen på rundt 1000-lappen, nå er den på 400 kr. Har hverken varmtvann eller oppvarming med i felleskostnadene. Bytter strømselskap hver gang jeg finner et tilbud, så det har variert. 

AnonymBruker
Skrevet

Mine tall for juni:

Strøm kr 76 + nettleie 293. 
Bor i Troms, vi er fritatt for mva. 

Anonymkode: badfb...d54

AnonymBruker
Skrevet

Bor i en 60kvm eldre sokkelleilighet i møre og Romsdal. Eneste varmekilde er gulvvarme (kjøper meg nok en gulvovn til vinteren for å teste). Tror dyreste strømregning i vinter kom på 1600, inkludert nettleie. Var kanskje 3-4 mnd der de kom på over 1000kr. 

Anonymkode: ff310...919

AnonymBruker
Skrevet

50kvm, kun panelovn som oppvarming, og veldig gulvkaldt. 
Nå i sommer ligger regningene på 500kr, i vinter var de på rundt 2000,-. pluss nettleie. 

Anonymkode: d4069...723

AnonymBruker
Skrevet

Oslo, 35m2, rundt 300kr per måned hele året, v/v inkludert borettslaget 

Anonymkode: 1fcaf...c73

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så mange utropstegn?

Anonymkode: 17654...0d2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bor i 70m2 leilighet i bygg fra 90-tallet, Lofoten. For juni var det følgende tall:

Strøm 138kr + nettleie 798kr

Anonymkode: 463fb...70f

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags boligtype de det snakk om? Hybel i Oslo eller enebolig i Stavanger, typ?

Anonymkode: 8e687...9bc

AnonymBruker
Skrevet

Helt sykt hvor lite mange her betaler! Jeg har en enebolig som for tiden har null elektrisk oppvarming (unntatt varmtvann) og fakturaen for juli er allikevel på 2000 kr etter strømstøtten. Stavanger.

Anonymkode: 8e687...9bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Stavanger, så her er det strømprisfest. Regning på 1150,- i juli (585 kWh). Dyrest var januar, 4000 kr for 1880 kWh. Bor i et hus fra 50-tallet, fire etasjer og 160 m2 med varmepumpe, peis og panelovner. 

Anonymkode: 612ed...aa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man betaler ikke per person. Man betaler per kwh. Og selv om to personer bruker like mange kwh, vil ikke beløpet bli det samme. Selv ikke om de bor i samme by.

Anonymkode: c45fe...109

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leieboer bruker ca 8-9 000 kWh i året i sin leilighet på ca 65 m2.

Da har hun mulighet til vedfyring, har varmekabler på badet (som må stå på), og liten benkebereder på 120 l.

Hvor mye det koster kommer an på strømprisen.

Anonymkode: 7d4c0...7b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...