Gå til innhold

Midlertidig hårfarge barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ei jente på 11 år som maser om å farge håret, hun har naturlig lyst brun farge. Har sett litt på disse midlertidige fargene som skal holde noen vask, men forstår det slik at ihvertfall de blå og grønne fargene sitter i lenge og blir stygg.

Noen som har erfaring med andre farger, feks rosa? 
Evt noe annet å farge med, som holder mer enn til neste vask. Men allikevel går ut etter noen vask?

Anonymkode: 8794d...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ei datter på 11 år som har gjort dette noen ganger. Husker ikke hva fargen heter, men er sånn tube med krem som du har i håret. Hun har hatt det kun i nedre del av håret og har mørk blondt hår. Har brukt rosa farge. Den syns ikke sånn kjempegodt og gikk ut etter noen vask. 
Mellomste har helt lyst hår og farget det blått. Det gjør hun ikke igjen. Håret ble grønt og fargen gikk ikke ut. Hun farget håret brunt for å få det ut. 

Anonymkode: 1c23e...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min 7 åring har fått ei rosa stripe i håret med slik fargebalsam, en gang tok vi i bare tuppene. Fargen blir veldig svak, ser nesten ikke at den er der. Holder ca 3-4 vask.

Anonymkode: 383ef...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har ei jente på 11 år som maser om å farge håret, hun har naturlig lyst brun farge. Har sett litt på disse midlertidige fargene som skal holde noen vask, men forstår det slik at ihvertfall de blå og grønne fargene sitter i lenge og blir stygg.

Evt noe annet å farge med, som holder mer enn til neste vask. Men allikevel går ut etter noen vask?

Bruk kun nederst i håret i tilfelle allergiskreaksjon! Noen hårtyper sluker mer farge til seg så selv om det skal vaskes ut igjen gjør det ikke alltid det!

Anonymkode: bea2a...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min 7 åring har fått ei rosa stripe i håret med slik fargebalsam, en gang tok vi i bare tuppene. Fargen blir veldig svak, ser nesten ikke at den er der. Holder ca 3-4 vask.

Anonymkode: 383ef...c46

Har du navn på det dere brukte?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har selv prøvd sånn shampoo med farge, den vaskes ut med tiden og fungerer fint til slikt. 

Anonymkode: 20935...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bleik håret i tuppene og bruk rød farge shampoo etterpå. Blir rosa.

Anonymkode: dd98f...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kun erfaring med sånn sprayfarge for karneval. 

Den var lett  å spraye inn, og lett å vaske ut igjen. Fikk helt knallgrønnt hår på en helt blond unge, og uten at det syntes det spor etterpå.

Anonymkode: 883ee...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg husker jeg brukte sånn rødfarge fra HM da jeg var 13 år som skulle vare i 10 vask. Jeg hadde blondt hår. Håret mitt forble rødbrundt. Helt forferdelig.

Anonymkode: 0d383...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kjøper sånne sprayer på Vita. Går ut etter en vask, men bedre det enn at man sitter med grønt hår 😅

Anonymkode: fd702...21f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg husker jeg brukte sånn rødfarge fra HM da jeg var 13 år som skulle vare i 10 vask. Jeg hadde blondt hår. Håret mitt forble rødbrundt. Helt forferdelig.

Anonymkode: 0d383...ff7

Sånn gjorde en venninne av meg sommeren mellom ungdomsskolen og videregående. Fargen gikk ikke ut for alt i verden. Sikkert også fordi håret er litt ekstra porøst om sommeren pga sola, og dermed tar til seg farge veldig lett. Alle i hennes klasse som ikke kjente henne fra før trodde at hun var rødhåret. Det beste man kan si om akkurat hennes tilfelle var at det faktisk så veldig naturlig ut på henne, noe man ikke akkurat kan si om blått eller knallrosa. ;) 

Derfor: gå heller for spray, i alle fall i begynnelsen. Eventuelt en enkelt stripe for å sjekke hvordan det sitter. 

Anonymkode: bef6e...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville latt datter farge håret med hva hun ville, så lenge det ikke kostet for mye penger. Det kommer til å komme andre og viktigere muligheter til å sette foten ned 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Datteren min har brukt colorista hairmakeup fra L’Oréal. Den finnes i mange farger og varer til du vasker det ut (kan henge igjen litt etterpå.) ser at du vil ha noe som varer lengre enn det, men kan være en idé å prøve fargen først?

Anonymkode: f105b...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...