AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Hei. Jeg ammer fortsatt min 17 mnd gamle gutt i forbindelse med søvn. Rett før dupp før han tar smokken og legger seg til å sove. Han har aldri sovet med puppen i munnen og aldri brukt det som innsovning. Det gjorde storesøster og jeg opplevde ikke det med henne. Nå har jeg fått såre nipler 😱 Det gjør litt vondt å amme og jeg vurderer kanskje å slutte. Er det noen som har fått såre nipler så sent i ammeperioden før? Kan det være noe annet?? Anonymkode: 6b0a4...6b7
Pantoten Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Obligatorisk spørsmål: kan du være gravid igjen?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Det kan være tennene gnisser på en litt annen måte, eller at du bare har fått deg en liten rift. Jeg opplevde å plutselig få såre brystvorter igjen etter flere måneder uten problemer. Men altså, når han er 17 mnd ville jeg nok bare sluttet. Anonymkode: cf624...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det kan være tennene gnisser på en litt annen måte, eller at du bare har fått deg en liten rift. Jeg opplevde å plutselig få såre brystvorter igjen etter flere måneder uten problemer. Men altså, når han er 17 mnd ville jeg nok bare sluttet. Anonymkode: cf624...0fe Ja det kan godt hende. Får bare forberede meg på å slutte. Er i gang med bleieslutt og så da passer det ikke med mat på natta.. Pantoten skrev (53 minutter siden): Obligatorisk spørsmål: kan du være gravid igjen? Tror ikke det. Skal ha mens om ti dager. Anonymkode: 6b0a4...6b7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Kan det være soppinfeksjon på brystet? Jeg fikk sykt såre nipler av det. Anonymkode: 3b4eb...010
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kan det være soppinfeksjon på brystet? Jeg fikk sykt såre nipler av det. Anonymkode: 3b4eb...010 Det må jeg faktisk undersøke! Takk Anonymkode: 6b0a4...6b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå