AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Gjør du? Dette er ikke en nordmann, tror han bor i Frankrike eller noe, men sensurerer litt likevel. Ville du sveipa til venstre på Tinder? Hvor ukomfortabel ville du vært med dette eller tilsvarende? Når jeg får opp folk med litt udelikate utvekster på Tinder tenker jeg både på hvorvidt de er ille nok i seg selv OG at folk med utvekster gjerne får flere 😐 Anonymkode: 4abac...633
Daria Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Jeg måtte studere bildet lenge for å skjønne hva du snakket om, så nei, det ville jeg ikke reagert på. At han legger ut bilde på en sjekkeapp hor han kysses av en annen kvinne (jeg trodde først det var henne du omtalte som "utvekst"...) ville vært et større argument mot ham. 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Utvekster? En føflekk som stikker ut? Som de aller fleste mennesker har eller får i løpet av livet? Det er veldig stor sjanse for at du kommer til å få dette selv også, selv om de kanskje ikke kommer i ansiktet. Bare så du er forberedt. Jeg har 2 stk i ansiktet selv, og en på halsen, og er jammen glad menn tydelig gir F... i sånt, for mangler virkelig ikke interesse. De har kommet etter tenårene. Anonymkode: 3d878...25a 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Daria skrev (1 time siden): Jeg måtte studere bildet lenge for å skjønne hva du snakket om, så nei, det ville jeg ikke reagert på. At han legger ut bilde på en sjekkeapp hor han kysses av en annen kvinne (jeg trodde først det var henne du omtalte som "utvekst"...) ville vært et større argument mot ham. Dette er et profilbilde på Facebook og han er sammen med denne dama. Anonymkode: 4abac...633
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Altså, hvis mannen er fin ellers og har en flott personlighet så lar jeg ikke en pitteliten føflekk stå i veien. 😛 vettuhva det får være grenser for hvor prippen man skal være. Anonymkode: fca13...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Utvekster? En føflekk som stikker ut? Som de aller fleste mennesker har eller får i løpet av livet? Det er veldig stor sjanse for at du kommer til å få dette selv også, selv om de kanskje ikke kommer i ansiktet. Bare så du er forberedt. Jeg har 2 stk i ansiktet selv, og en på halsen, og er jammen glad menn tydelig gir F... i sånt, for mangler virkelig ikke interesse. De har kommet etter tenårene. Anonymkode: 3d878...25a Ikke egentlig. En er enten genetisk disponert for føflekker eller «tags» eller så er man det ikke. Jeg er det ikke, og har på 35 år ikke utviklet en eneste en, verken ny eller gammel. Men det jeg stusser på når det både gjelder ts, mannen på bildet og dere her i tråden: følger dere ikke med på normale helseråd? Utstående føflekker skal sjekkes og fjernes så langt mulig, da faren ved å fjerne dem er tilnærmet null, og risikoen for at de utvikler seg til kreft om man lar dem stå er - ganske høy, for noe det altså er ufarlig å fjerne. Hadde jeg gått inn i et forhold med en som tok så dårlig vare på egen helse at han gav blanke i kreft? Nei. Anonymkode: c7efb...84b 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke egentlig. En er enten genetisk disponert for føflekker eller «tags» eller så er man det ikke. Jeg er det ikke, og har på 35 år ikke utviklet en eneste en, verken ny eller gammel. Men det jeg stusser på når det både gjelder ts, mannen på bildet og dere her i tråden: følger dere ikke med på normale helseråd? Utstående føflekker skal sjekkes og fjernes så langt mulig, da faren ved å fjerne dem er tilnærmet null, og risikoen for at de utvikler seg til kreft om man lar dem stå er - ganske høy, for noe det altså er ufarlig å fjerne. Hadde jeg gått inn i et forhold med en som tok så dårlig vare på egen helse at han gav blanke i kreft? Nei. Anonymkode: c7efb...84b Ikke egentlig hva? De aller fleste får føflekker. Anonymkode: 6334b...63b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 Min mann har ett par slike. Han har fjernet de men de kom tilbake. Bryr meg ikke. Anonymkode: 8068e...975
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Skrevet 4. august 2022 Nei, det er turn off Anonymkode: 11b75...c92
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #10 Skrevet 4. august 2022 Stakkars deg, ts, du må ha det virkelig fælt med alle disse mennene og alle utvekstene deres. 😢 Anonymkode: f376b...acf 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #11 Skrevet 4. august 2022 Ja, jeg liker ikke store vorter og føflekker, men det er jo bare å la være å date vedkommende? Hvorfor lage ei sak om det? Anonymkode: 1f0f5...da4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 Den store, glatte utveksten der ligner jo på en snart fullstappa flått 🤢 på rygg kan jeg akseptere selv om ja, jeg syns det er litt ekkelt. I ansiktet hadde det blitt for forstyrrende. Anonymkode: f453e...77d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå