AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #21 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skal føde snart på Ahus og lurer på om det er mulig der å bruke lystgass og badekar samtidig? Mente jeg hørte slangen ikke var lang nok til å bruke lystgass mens man sitter i badekaret. Anonymkode: 985f5...fae Ja, det tror jeg skal være mulig. Jeg fikk i alle fall tilbud om å prøve lystgass mens jeg fremdeles var i badekaret da jeg fødte i desember. Jeg takket nei da, så jeg kan jo ikke garantere noe, men det er jo rart å tilby om det ikke funker. Anonymkode: a96c2...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #22 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er den nok ikke. Badekaret er i motsatt ende av rommet. Anonymkode: d55ee...56a Vet du om alle fødende på Ahus har tilgang til badekar? Skal føde der om et par mnd. Anonymkode: 5d5d2...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #23 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg har født begge mine barn på Ullevål og var fornøyd. Synes jordmødrene var helt topp. Min første fødsel, ble siste jordmor igjen 20 min etter sin vakt, for å kunne bli med helt til slutt av min fødsel. Er ikke det helt utrolig? Hadde badekar på rommet første gangen, men kunne ikke vare i den pga målesensor på meg og ungen. Andre gang fødte jeg på under en time etter at jeg ankom sykehus.. Også fornøyd med pasienthotell. Fikk mye hjelp med amming første gangen, de lærte meg en "tvillinger" amme-stilling, som jeg tror reddet ammingen med min første. Som var ikke en tvilling, men var født 3 uker før termin og slet med å ta riktig grep. Som andregangsmor samme plass, synes jeg derimot det var deilig at ingen maset på meg. Ammet du din første? Ja, i 1,5 år. Og det var null spørsmål om amming eller noe som helst etter det. 😅 Fikk også med engang smertestillende mot etterrier, da jeg sa at jeg hadde vonde etterrier etter første fødsel. Anonymkode: a5d2e...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninni3 Skrevet 30. juli 2023 #24 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg fødte på Ahus i april. Ble akutt keisersnitt. Alt var veldig bra under fødselen. Flinke jordmødre og leger. Men syntes det var dårlig på barsel. Måtte dele rom og de jeg delte med snorket høyt. I tillegg skrek babyene deres mye. Det var umulig å sove. Sykepleierne virket stresset og jeg følte meg til bry. Jeg fikk ingen informasjon da jeg ankom barsel. De tok velkomstsamtalen etter to dager. Ingen spurte om hvordan jeg hadde det psykisk. En av sykepleierne nektet meg mer smertestillende, da hun var Imot smertestillende.. Sykepleierne hadde så ulike meninger om alt. I tillegg var det tøft for meg at far måtte gå kl. 21.00. Jeg var redd og hadde store smerter. Allikevel mente de at jeg skulle ta meg av en baby alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #25 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg fødte også på Ahus i april. Jeg er fornøyd. Jeg fikk enerom på barsel pga stor blødning. Fikk god oppfølging. Måtte mase litt på sykepleierne, da det var veldig mye å gjøre. Var visst mange fødsler. Men det er jo ikke deres feil. De tok meg seriøst når jeg var bekymret for ting osv. Anonymkode: d2b26...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:38 #26 Del Skrevet i går, 18:38 AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 19.45): Var kjempe fornøyd med ahus. Lystgass, enerom, badekar (som jeg ikke fikk brukt pga styrtfødsel), barselhotell med enerom, super jordmor og alle sykepleierne på barselhotellet var hyggelige. Anonymkode: 6f2ce...f58 Har de nyfødtintensiv? Anonymkode: 617f5...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #27 Del Skrevet 20 timer siden AHUS! Kjempefornøyd med jordmødrene og rommet. Følte meg sett og hørt. Lystgass og badekar. Romslig og rolig. Anonymkode: a5cfd...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #28 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 11.06): Vet du om alle fødende på Ahus har tilgang til badekar? Skal føde der om et par mnd. Anonymkode: 5d5d2...da6 Ja, alle fødestuer har badekar. En gang jeg fødte der fikk vi riktignok ikke lov til å bruke det fordi det ikke hadde vært tid til å vaske karet skikkelig mellom fødsler. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har de nyfødtintensiv? Anonymkode: 617f5...52f Ja. Anonymkode: f1c94...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå