AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Hvordan forholder du deg til at din kjæreste aldri får orgasme? Jeg har alltid fått orgasme både med meg selv og i forhold. De få gangene jeg ikke kommer så er det fordi sexpartner ikke gidder forspill, har for tynn pikk eller jeg ikke er kåt nok. En venninne fortalte hun aldri har fått orgasme, men syntes sex var gøy likevel. Var sammen med en fyr som krevde at jeg måtte komme hver gang, hvis ikke var det ikke vits at vi hadde sex liksom, og en sånn holdning ødelegger jo alt. Anonymkode: 262cb...06d 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Uff. Nå lokker du frem alle de som bestandig klager på tungpulte damer og lovpriser lettpulte damer. Som om ikke det er kjipt nok i seg selv å ikke få orgasme lett. I tillegg må man tenke på at man er en kjedelig partner Anonymkode: 2b20f...b92 2
feliek54 Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan forholder du deg til at din kjæreste aldri får orgasme? Jeg har alltid fått orgasme både med meg selv og i forhold. De få gangene jeg ikke kommer så er det fordi sexpartner ikke gidder forspill, har for tynn pikk eller jeg ikke er kåt nok. En venninne fortalte hun aldri har fått orgasme, men syntes sex var gøy likevel. Var sammen med en fyr som krevde at jeg måtte komme hver gang, hvis ikke var det ikke vits at vi hadde sex liksom, og en sånn holdning ødelegger jo alt. Anonymkode: 262cb...06d Når jeg har sex med ei kvinne så har jeg et sterkt ønske om å gi henne tilfredstillelse. Så vil gjøre mye for henne bara jeg vet hva som gir henne nytelse. Men hender også en del at vi bare koser og nyter hverandre uten samleie. Sex kan være mer en samleie. Jeg elsker og nyter sex og ønsker mer sex med kvinner så jeg må kose med meg selv. Det viktig med sex er at begge nyter og koser seg. får da deilige følelser som en kan leve lenge på. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Jeg elsker sex og har sex med kjæresten min omtrent daglig - men får ikke orgasme. Jeg er bare ikke skrudd sammen sånn. Han er verdens beste og er veldig opptatt av min nytelse, men ingen av oss får meg over kanten. Kun fått 2-3 orgasmer i mitt liv og nærmer meg 30 år. Får det ikke til alene heller. Det er ikke noe savn, jeg synes sex er kjempe godt for det og det er veldig viktig for forholdet vårt Selv om jeg ikke når klimaks, er det nok mye hormonelt rundt sex. Føler meg mer forelsket, mer tålmodig og forholdet er mye bedre med jevnlig sex. Anonymkode: 19b00...ea3 1
Gjest Warrior Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Aldri opplevd å ikke få orgasme, får det jo av det minste lille ting. Nesten bare av tanken på sex/noe seksuelt😅 Men sex er jo deilig før orgasmen også. Selv om orgasme absolutt er det beste med sex for meg så er det likevel deilig fra start til slutt. Om sexpartner ikke får orgasme så gjør ikke det noe. Ingen er nødt til å komme. Det viktigste er at sexpartnere har det deilig uansett, nyter og liker sexen. Ikke bry dere om noen sier du må komme. Ingen skal føle på press. Slapp av og nyt er det viktigste
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Nei. Det er som å bli klødd på ryggen, utenom det der faktisk klør 😅 Anonymkode: 90da0...124 5
Gjest Drigo Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker sex og har sex med kjæresten min omtrent daglig - men får ikke orgasme. Jeg er bare ikke skrudd sammen sånn. Han er verdens beste og er veldig opptatt av min nytelse, men ingen av oss får meg over kanten. Kun fått 2-3 orgasmer i mitt liv og nærmer meg 30 år. Får det ikke til alene heller. Det er ikke noe savn, jeg synes sex er kjempe godt for det og det er veldig viktig for forholdet vårt Selv om jeg ikke når klimaks, er det nok mye hormonelt rundt sex. Føler meg mer forelsket, mer tålmodig og forholdet er mye bedre med jevnlig sex. Anonymkode: 19b00...ea3 Synes det er fin prioritering du har. Selv om du ikke får orgasme, så får du allikevel tilført mange deilige «lykkeendorfiner» som er vel verdt å få tilført kropp & sjel. Forstår godt at dette beriker ditt samliv! 👍
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan forholder du deg til at din kjæreste aldri får orgasme? Jeg har alltid fått orgasme både med meg selv og i forhold. De få gangene jeg ikke kommer så er det fordi sexpartner ikke gidder forspill, har for tynn pikk eller jeg ikke er kåt nok. En venninne fortalte hun aldri har fått orgasme, men syntes sex var gøy likevel. Var sammen med en fyr som krevde at jeg måtte komme hver gang, hvis ikke var det ikke vits at vi hadde sex liksom, og en sånn holdning ødelegger jo alt. Anonymkode: 262cb...06d Jeg får alltid minst 1 orgasme når jeg og samboer har sex. Jeg har etter snart 20 år sammen aldri hatt sex uten orgasme. Jeg har derimot aldri fått orgasme av/under samleie. Samleie gir jo som kjent ikke veldig mye nytelse for kvinnen. Det er intimiteten og kosen som er det beste med selve samleie. Veien til de fleste kvinners orgasme er igjennom klitoris💃🏼 Samleie uten forspill er derfor ganske uinteressant. Gir meg jo svært lite 🤷🏼♀️ Anonymkode: 98150...34d 2 1
Blåjojo Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 Jeg er så heldig å være skrudd sammen sånn at jeg får orgasme både ved penetrering og stimulering av klitoris. Men tror at også uten dette så kan man nyte sex. Er deilig med nærhet og de følelsene og endorfinene som gjerne raser rundt i kroppen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg får alltid minst 1 orgasme når jeg og samboer har sex. Jeg har etter snart 20 år sammen aldri hatt sex uten orgasme. Jeg har derimot aldri fått orgasme av/under samleie. Samleie gir jo som kjent ikke veldig mye nytelse for kvinnen. Det er intimiteten og kosen som er det beste med selve samleie. Veien til de fleste kvinners orgasme er igjennom klitoris💃🏼 Samleie uten forspill er derfor ganske uinteressant. Gir meg jo svært lite 🤷🏼♀️ Anonymkode: 98150...34d Kanskje ikke bare ut/inn uten noe stimulering ved siden av, men man kan jo komme ved at brystene blir sugd på, masse kjærtegn på kroppen og klining i tillegg til selve penetreringen. Klitoris blir jo involvert ved ut/inn bevegelsen også. Damer kan komme ved penetrering, det kommer an på hvor kåt man er det. Ts Anonymkode: 262cb...06d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #11 Skrevet 3. august 2022 Ja, selvsagt er det godt. Orgasme er ikke noe mål for meg når jeg har sex. Elsker sex. Anonymkode: 9c743...07f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #12 Skrevet 3. august 2022 Jeg likte sex før jeg fikk orgasme også, men både jeg og min kjære ble veldig glad da det løsnet. Det er jo absolutt noe annet å ha sex når det også er orgasme. Anonymkode: c3552...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #13 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje ikke bare ut/inn uten noe stimulering ved siden av, men man kan jo komme ved at brystene blir sugd på, masse kjærtegn på kroppen og klining i tillegg til selve penetreringen. Klitoris blir jo involvert ved ut/inn bevegelsen også. Damer kan komme ved penetrering, det kommer an på hvor kåt man er det. Ts Anonymkode: 262cb...06d Et fåtall av kvinner kan få orgasme kun ved penetrasjons sex. Heldigvis har vi klitoris💃🏼 Ja, det finnes stillinger hvor klitoris får en viss stimuli, men disse stillingene funker dårlig syntes jeg. Orgasme får jeg lettest når partner bruker munn og hender, før samleie. Ikke samtidig stimulering av klitoris og penetrasjon. Det blir forstyrrende. Kjærtegn av brystene gir meg ingen ting. Etter jeg fikk barn forsvant helt koblingen mellom pupper og sex. Når det er sagt, så er det ingen penis, munn eller hender i hele verden som kan konkurrere med en god rabbit, womanizer etc om målet utelukkende er mest mulig intense orgasmer🤷🏼♀️ Anonymkode: 98150...34d 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #14 Skrevet 3. august 2022 Innimellom er det greit å ha sex uten orgasme, men det blir kjedelig i lengden. Jeg mister sexlysten om det skjer ofte. Anonymkode: c6b73...153 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #15 Skrevet 3. august 2022 Jeg har aldri fått orgasme heller, men har alltid faket orgasme. Nyter samleie gjør jeg. Anonymkode: 0c668...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #16 Skrevet 3. august 2022 Menn som ikke klarer å gi dama har som regel liten penis Anonymkode: b5c90...a09 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #17 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn som ikke klarer å gi dama har som regel liten penis Anonymkode: b5c90...a09 Hæ? Egentlig motsatt. Blir mer nytelse om penisen ikke er så stor. Stor penis blir bare ubehagelig 🤷🏼♀️ Anonymkode: 98150...34d 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #18 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg likte sex før jeg fikk orgasme også, men både jeg og min kjære ble veldig glad da det løsnet. Det er jo absolutt noe annet å ha sex når det også er orgasme. Anonymkode: c3552...ebd Hvordan løsnet det? Anonymkode: 2b20f...b92
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #19 Skrevet 3. august 2022 Jeg var over 40 år før jeg klarte å få orgasme ved samleie. Ingen problemer med å klare meg selv, men sammen med mannen min kom sperren. Det handlet både om hormoner, stress og unger som forstyrret søvn, redsel for å bli gravid og en mann som ikke hadde tid til forspill. Da ungene ble voksne og flyttet ut og vi fikk huset for oss selv, skjedde det noe. Kos, være naken/lettkledd i huset, våkne og kjenne seg kåt og ikke bli vekket av unger/krangel, samt trygg prevensjon, så fant vi plutselig startknappen. Når den først virket, så virker den veldig. Er veldig kåt, og for tiden synes mannen at jeg er overivrig.... Til deg som ikke har hatt orgasme: ikke gi opp, det er mange faktorer som påvirker, plutselig kommer du! Anonymkode: fb003...afd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #20 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var over 40 år før jeg klarte å få orgasme ved samleie. Ingen problemer med å klare meg selv, men sammen med mannen min kom sperren. Det handlet både om hormoner, stress og unger som forstyrret søvn, redsel for å bli gravid og en mann som ikke hadde tid til forspill. Da ungene ble voksne og flyttet ut og vi fikk huset for oss selv, skjedde det noe. Kos, være naken/lettkledd i huset, våkne og kjenne seg kåt og ikke bli vekket av unger/krangel, samt trygg prevensjon, så fant vi plutselig startknappen. Når den først virket, så virker den veldig. Er veldig kåt, og for tiden synes mannen at jeg er overivrig.... Til deg som ikke har hatt orgasme: ikke gi opp, det er mange faktorer som påvirker, plutselig kommer du! Anonymkode: fb003...afd Hvorfor kunne du ikke bruke prevensjon når ungene bodde hjemme da? Ts Anonymkode: 262cb...06d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå