AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Jeg fikk menstruasjon 14 dager etter sist gang. Kan det være stress utløst? Blør myyye mer enn vanlig🥺Er så oppgitt over meg selv som ikke klarer å “koble ut”😭Har flere andre tilstander som blir trigget av psykisk uhelse🙄 Anonymkode: 93d27...912
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Har aldri opplevd at mye stress kan trigge menstrasjon. Har heller opplevd motsatt, mye stress kan føre til uteblitt menstrasjon. Hvis du nå blør veldig mye, kan det være en mulighet for at du spontanabortere? Eller har du tatt COVID-vaksine nylig? Kan være mange årsaker til kraftig mellomblødning, men stress er ikke en av de faktorene. Anonymkode: dc747...c3e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har aldri opplevd at mye stress kan trigge menstrasjon. Har heller opplevd motsatt, mye stress kan føre til uteblitt menstrasjon. Hvis du nå blør veldig mye, kan det være en mulighet for at du spontanabortere? Eller har du tatt COVID-vaksine nylig? Kan være mange årsaker til kraftig mellomblødning, men stress er ikke en av de faktorene. Anonymkode: dc747...c3e Har ikke hatt sex på 5 år, så ingen spontanabort. Er heller ikke vaksinert🧐 Anonymkode: 93d27...912
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Jeg fikk ekstra mens etter 3 vaksinen. Det skjedde to ganger før det ble normalt igjen. Anonymkode: 8a80e...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå