Gå til innhold

Venninne som tar selfier hvor bare hun ser bra ut og poster!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som jeg har begynt å unngå, hun liker å fange øyeblikk, ta bilder av oss hvis noe kult har skjedd eller vi koser oss, er alltid tid for en selfie, men det er bare hun som rekker å posere, for det meste ser resten av oss ikke ut! Hun bare plutselig tar opp telefonen og bryr seg ikke om noen snakker eller spiser, eller ser ut som er midt i en orgasme , da sier hun bare at det ble så fint så. Noe av dette poster hun på nettet og når folk ber henne slutte sier hun at "dere er jo sååå vakre, se da!" Osv. Hva kan man si? 

Anonymkode: 2cc23...9d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva kan man si? 

Selv hadde jeg gitt klar beskjed om å holde meg utenfor bildene!

Jeg nekter å la meg avbilde på sosiale medier, aldri i livet om jeg er med på sånne bilder. 

Bortsett fra det, hadde bare sett på det som morsomt med latterlige øyeblikksbilder. Tar meg ikke høytidelig i det hele tatt. 

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er straffbart å poste bilder av andre på nett, uten samtykke. Det kan du si til henne.

AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (2 minutter siden):

Selv hadde jeg gitt klar beskjed om å holde meg utenfor bildene!

Jeg nekter å la meg avbilde på sosiale medier, aldri i livet om jeg er med på sånne bilder. 

Bortsett fra det, hadde bare sett på det som morsomt med latterlige øyeblikksbilder. Tar meg ikke høytidelig i det hele tatt. 

Ja det er jo morsomt bare dumt at det blir lagt ut på nettet, og jeg er litt lei av bilder hun tar av oss der hun ser veldig bra ut og jeg med trippelhake eller noe, fordi jeg er midt i en samtale og hun følte for en selfie haha

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er jo morsomt bare dumt at det blir lagt ut på nettet, og jeg er litt lei av bilder hun tar av oss der hun ser veldig bra ut og jeg med trippelhake eller noe, fordi jeg er midt i en samtale og hun følte for en selfie haha

Si fra da, er vel ikke verre enn det :)  Mannen min drar enten ned buksa, geiper eller har en finger langt inn i nesa om han ser noen tar bilder av ham 🤣 Finnes nok av bilder som beviser det. 

En ting er å ta bilder for å ha selv eller dele seg i mellom, men å legge ut sånt er på grensa til kleint. Snapchat er litt mer greit for meg enn feks IG eller FB. 

Gjest Villfisker
Skrevet

Er vel meningen å få dere til å se ut som noen burugler, så hun ser enda bedre ut i forhold da ;) 

AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

Si fra da, er vel ikke verre enn det :)  Mannen min drar enten ned buksa, geiper eller har en finger langt inn i nesa om han ser noen tar bilder av ham 🤣 Finnes nok av bilder som beviser det. 

En ting er å ta bilder for å ha selv eller dele seg i mellom, men å legge ut sånt er på grensa til kleint. Snapchat er litt mer greit for meg enn feks IG eller FB. 

Hahaha! Det skal jeg også gjøre heretter...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Har ei venninne som jeg har begynt å unngå, hun liker å fange øyeblikk, ta bilder av oss hvis noe kult har skjedd eller vi koser oss, er alltid tid for en selfie, men det er bare hun som rekker å posere, for det meste ser resten av oss ikke ut! Hun bare plutselig tar opp telefonen og bryr seg ikke om noen snakker eller spiser, eller ser ut som er midt i en orgasme , da sier hun bare at det ble så fint så. Noe av dette poster hun på nettet og når folk ber henne slutte sier hun at "dere er jo sååå vakre, se da!" Osv. Hva kan man si? 

Hun er selvopptatt 😂

Anonymkode: 1624d...063

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rapporter bildene så blir de fjernet. 

Anonymkode: 491dc...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare å unngå å være sammen med henne? Det hadde jeg gjort 😂

Anonymkode: a8b54...4f9

AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (13 timer siden):

Han hørtes barnslig ut.

Anonymkode: 929d3...78b

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det samme tilbake.. sørg for å være hot på bildet, mens hun spiser eller gjester.. så legger du det ut og tagger henne.. 

Anonymkode: 7793a...027

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han hørtes barnslig ut.

Anonymkode: 929d3...78b

Han er morsom, deilig, voksen, barnslig, fornuftig og kul 🤩 

Du høres kjedelig ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...