AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Jeg ble så oppgitt i natt når begge barna våkner, igjen, og jeg tenker på de gangene besteforeldrene forteller at de har sovet så godt hjemme hos dem…🙄 De våkner ikke om natta, og hvis de våkner 06.00, så trenger besteforeldrene bare si «hysj, natta nå» også sover de visst videre til både 08 og 09.. altså! Det er så frustrerende!! Flere som opplever dette? Hva tror dere grunnen er? Jeg hsr selvfølgelig mine teorier, men bare lurer på hva andre tenker.. Anonymkode: 2deef...000
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Har du sjekket om det renner vannåre gjennom huset? Det gjor vi, og nå sover barna mye bedre. Så handler det jo også om hvordan dere oppfører dere og hva reglene er hjemme hos dere. Er det gode senger osv Anonymkode: 7a059...1cf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg ble så oppgitt i natt når begge barna våkner, igjen, og jeg tenker på de gangene besteforeldrene forteller at de har sovet så godt hjemme hos dem…🙄 De våkner ikke om natta, og hvis de våkner 06.00, så trenger besteforeldrene bare si «hysj, natta nå» også sover de visst videre til både 08 og 09.. altså! Det er så frustrerende!! Flere som opplever dette? Hva tror dere grunnen er? Jeg hsr selvfølgelig mine teorier, men bare lurer på hva andre tenker.. Anonymkode: 2deef...000 Vet du at de sover godt hos besteforeldrene? Kan være de våkner og er redd men får beskjed om å holde seg i sengen og være stille?Eller at de selv ikke tørr og si noe og ligger stille og redd på rommet der alene og besteforeldrene tror de sover? Hjemme er de trygge, de tørr og vise at de er redd. Men hos besteforeldre som de ikke er så trygg på så tørr de ikke si eller gjøre noe mer når de får beskjed om å være stille, det er natt! Anonymkode: 02f52...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå