Gjest Hippopotamus Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Jeg trenger desperat nye penklær til jul, men har ingen mulighet til å komme meg ut til butikker for å se på eller prøve klær. Må derfor handle på nettet. Noen som vet om steder å handle på nettet, som fører store størrelser? Sånn for ordens skyld så er jeg enda ikke fylt tredve, og vil ikke ha skikkelige "kjerringklær"!
Gjest Stor jente 77! Skrevet 4. desember 2005 #2 Skrevet 4. desember 2005 På sparkjøp.no kan man få fint pentøy til oss store damer! Jeg er som deg ikke 30 enda.. men har klart å finne flere kule fest antrekk til en relativt billig penge!! Når du sier store str. så vet jeg ikke helt hvor stort du mener, men på sparkjøp har de i allefall mye opp til str. 50 og noe til å med større! Det som å er positivt er at de re veldig raske å sende pakkene! Her forrige uke bestillte jeg en buksedress, og den kom 3 dager etter jeg hadde bestillt den på nettet! Så det er jo flotte saker!! Lykke til med evt. shopping!!
Gjest Hippopotamus Skrevet 4. desember 2005 #3 Skrevet 4. desember 2005 Hei! Takk for tipset, men de går jo stort sett bare opp til 48, og jeg trenger større enn det. Men har bestilt meg klær fra USA nå, så da er det bare å håpe at de passer. Vanskelig å besemme størrelse når man ikke kan prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå