AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Ser at vi må krype til korset og kjøpe drikkefontene her da kattene drikker altfor lite 😑 Er det noen som har erfaring med denne? https://www.dyrekassen.no/trixie-vital-drikkefontene-graahvit?c=vu2171&utm_source=performission&utm_campaign=Boligmag Eller som kan anbefale en annen variant? Anonymkode: 12265...b61
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 ... Jeg sjekket først den lille varianten av denne drikkefontenen som rommer 700 ml, men erfaringer fra kunder er at den bråker mer og går fortere i stykker. Men denne på 1,5 l har fått veldig bra testresultater 🧐 Er bare så kjipt å kjøpe noe som ryker etter en måned... 🙈 Anonymkode: 12265...b61
silkestrå Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Jeg har en sånn stående langt inne i et skap, så jeg kan ikke anbefale den. Den er bråkete, og kattene ville ikke engang gå i nærheten av den. Etter to uker med intens during og to katter som gikk omveier utenom den ryddet jeg den vekk og har ikke tenkt på den siden.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 TS her. Jeg fant den brukt på finn, kjørte og hentet i går kveld. Kattene ble nysgjerrige med én gang, og jeg ser allerede nå at kattene drikker MYE mer fra den enn de gjorde fra skål 🤩 Anonymkode: 12265...b61 1
Urwa Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Her denne til kattene mine. Begge elsker den og drikker mye😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå