Gå til innhold

Har fått mange runde kuler på venstre hånd. Bilde i tråden!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke apekopper da jeg har hatt det i flere år, men pga apekopper nå er det blitt ubehagelig å gå slik da alle tror jeg er smittet av apekopper. De er også mye mindre enn apekopper, men forstår at folk blir skeptiske og redde. 

de er ikke store og ikke plagsomme, ubehagelige eller vonde, men vil jo helst få de vekk. Av tidligere vonde erfaringer hos leger vegrer jeg meg veldig til å gå til legen, derfor prøver jeg heller først her om noen vet hva dette er? 

har som sakt hatt det i flere år og kun på venstre hånd, ingen andre plasser på kroppen. 

hvis noen vet hva dette er og om det finnes en måte å bli kvitt det på setter jeg enormt stor pris på svar, på forhånd takk

Anonymkode: f4350...c1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

AD78B978-DBB1-4547-8D53-1F0BB5A631DB.thumb.jpeg.4991c5a2207be2ba419f959682f9e80e.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

33BB03E9-C6BC-4C19-AD37-ADDA1BDB0910.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

kan det rett og slett være vorter..? 

Anonymkode: 66046...49e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller arr? Har du fått fettsprut på hånden under matlaging  e.l? Syns også at det ligner på vorter eller psoriasis. Har du vært hos legen med det? 

Anonymkode: 2250a...5fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klør det?

Anonymkode: 56596...120

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet du sier det ikke kan være apekopper, men det kan faktisk se ut som et tilfelle med apekopper. Ts jeg spør deg rett ut, har du hatt ubeskyttet seksuell omgang i analen din med en fremmed mann iløpet av de siste 2 ukene?.

Anonymkode: 83680...538

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet du sier det ikke kan være apekopper, men det kan faktisk se ut som et tilfelle med apekopper. Ts jeg spør deg rett ut, har du hatt ubeskyttet seksuell omgang i analen din med en fremmed mann iløpet av de siste 2 ukene?.

Les Hi da. Ts forteller at blemmene har vært der i flere år, og kun på venstre hånd.

Anonymkode: 63d26...ba3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du mener ts har gått rundt med apekopper i flere år? 

Anonymkode: d374d...776

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener ts har gått rundt med apekopper i flere år? 

Anonymkode: d374d...776

Det kan være et tilfelle det det har ligget latent 🤔

Ts, har du vært i vest Afrika iløpet av de siste 3 årene? Og om du var der hadde du ubeskyttet analsex med en mann under det tidsrommet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

kan det rett og slett være vorter..? 

Anonymkode: 66046...49e

Det kan nok være det, men jeg selv er usikker. Kan man ha vorter kun på en plass og så mange av de i tillegg?

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eller arr? Har du fått fettsprut på hånden under matlaging  e.l? Syns også at det ligner på vorter eller psoriasis. Har du vært hos legen med det? 

Anonymkode: 2250a...5fe

Det er nok mulig jeg har fått fettsprut ved matlaging uten at jeg kan huske det. Nei har ikke vært hos legen pga gamle vinde erfaringer så jeg har mistet tilliten til leger, går dit kun når det er helt nødvendig, derfor jeg har hatt dette i flere år.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Klør det?

Anonymkode: 56596...120

Nei, klør ikke og har ingen andre problemer med de bortsett fra at jeg synes det er vemmlig nå etter apekoppene kom. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei er ikke apekopper da jeg har hatt de i flere år, leng før apekoppene kom. Husker ikke eksakt hvor lenge det er siden men er hvertfall 3-4 år. Jeg har heller ikke hatt noe seksuell aktivitet med menn da jeg er 110% heterofil

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kan være et tilfelle det det har ligget latent 🤔

Ts, har du vært i vest Afrika iløpet av de siste 3 årene? Og om du var der hadde du ubeskyttet analsex med en mann under det tidsrommet?

Har ikke vært det nei, har heller ikke hatt noe seksuell aktivitet med menn da jeg er 110% heterofil. 

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som noen av kulene danner en strek. Er ikke det et tegn på at kulene er en resultat fra en eller annen form for skade/ytre påkjenning? Det vil være litt av en tilfeldighet om symptomer på sykdom i huden skulle dukke opp som en strek.

Slik det ser ut på bildene kunne det være keloide arr etter brann-, gnist- eller syreskade. Sveising uten hansker kan gi slike resultat hvis man er uheldig.

Anonymkode: 9b276...7cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det vann i de, er du sikker det er kuler og ikke blemmer?

Anonymkode: f3c19...69e

AnonymBruker
Skrevet

Hånden din ser hoven ut i tillegg til utslettet.

Anonymkode: c8b1b...3c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som psoriasis. Jeg har noe lignende. 

Anonymkode: cf1b5...468

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kan du ikke bedømme ut fra det bildet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det stusset jeg også på. Men kanskje TS bare er ganske tjukk? Hånden ser pløsete ut, full av vann eller noe? Har ikke studert tjukke personers hender så kanskje det bare er det? 

Anonymkode: 55f89...580

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan du ikke bedømme ut fra det bildet. 

Du kan lett se at hånden er hoven eller full av vann, men det er ikke derfor ts opprettet et innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...