Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i vel 2mnd nå.. Og nå skal jeg treffe foreldrene hans.. Er så nervøs at det går trill rundt for meg. 

Hva skal man kle på seg, sminke, hår,  parfyme, sko.. Alt surrer i hodet. 

Og på toppen av det hele blir det familie middag da.. 

Tips til antrekk? 

Hva gjorde dere ved første møte ? 

Anonymkode: f67b0...6af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er noe vi alle har vært gjennom en eller flere ganger. Ikke noe kjekt men det går ofte mye bedre enn hva en forventer så slapp av og pust.Smil og vær deg selv så vinner du nok alles hjerter😆

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør om å få låne penger, så slipper du å bli invitert på besøk mer. 

Anonymkode: 3f105...fdd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spør om å få låne penger, så slipper du å bli invitert på besøk mer. 

Anonymkode: 3f105...fdd

Haha, det skjer ikke. Får sydentur i bursdagsgave.. Før de har møtt meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha, det skjer ikke. Får sydentur i bursdagsgave.. Før de har møtt meg. 

Hvor finner man slike svigerforeldre?👀 neida, mine er ganske gavmilde altså 😂❤️

AnonymBruker
Skrevet

Vær deg selv og ikke kle deg for utfordrende med pupper på utstilling, stram bukse med cameltoe, ekle akrylnegler eller sminke ala Kylie Jenner så går det bra🙂

Anonymkode: 8336d...88e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å være seg selv? 

Bare et tips altså, skjønner at dagens unge voksne har problemer med det. 

Anonymkode: 93dcf...0f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ta på deg tøy som er typisk for deg. Da føler du deg mer vel og klarer nok å slappe mer av :) husk at de potensielt skal bli godt kjent med deg og D er det garantert lettest å prøve å være helt seg selv fra starten, slik at du ikke behøver å lage noe maske eller stresse med det senere :)

Hvor fint du kler deg avhenger av hva dere skal, men jeg tenker at en av favorittbuksene dine og en topp er greit :) gjerne ikke ta noe med for nye kløft :)

Anonymkode: 68d60...cb6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har vært sammen med kjæresten i vel 2mnd nå.. Og nå skal jeg treffe foreldrene hans.. Er så nervøs at det går trill rundt for meg. 

Hva skal man kle på seg, sminke, hår,  parfyme, sko.. Alt surrer i hodet. 

Og på toppen av det hele blir det familie middag da.. 

Tips til antrekk? 

Hva gjorde dere ved første møte ? 

Noe som er behagelig, rent og noe du er komfortabel i. Ikke for mye parfyme eller sminke, så naturlig som mulig. Vær den du er og den sønnen deres falt for, ikke prøv på noe annet for det blir gjennomskuet. 

Første møte med svigerfar og fruen her var rett før 17 mai et år. Det var første gang jeg var tatt med hjem på en så ordentlig måte. Det var også første gang han hadde tatt med noen hjem til foreldrene sine. 

Var helt meg selv og veldig ærlig så det gikk helt fint. 

Anonymkode: 9e91e...f04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva med å være seg selv? 

Å møte svigers har vært noe folk har gruet seg til så lenge jeg kan huske…. Ikke bare for «dagens unge»!

Anonymkode: e42b6...0f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva med å være seg selv? 

Leste HI. Og fikk flashback 20 år tilbake i tid. 

Så slik har det alltid vært ;)

(Det gikk forresten bra. Og jeg husker fortsatt hva jeg hadde på meg - noe jeg aldri ville gått med i dag 😂)

Anonymkode: 93ecd...a62

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jeg som er svigers!! Det er litt sånn uvant at jeg har blitt så gammel at ungene tar hjem nervøse kjærester hit. Jeg kan bli litt nervøs av det selv. Hva tenker de om oss? Er jeg hyggelig nok? Blir det "kleint" for dem - for å bruke ungdommens språk. 

Men jeg har vel funnet ut at det beste er at folk bare slapper av og er seg selv, inkludert meg. Det er jo en helt vanlig par du skal møte. De er nok glade for at sønnen har funnet noen han liker, og gleder seg på hans vegne. 

Så kommer det vel an på svigermor. Min svigermor er ikke av den nervøse typen. Jeg nektet å møte familien hans, unngikk det liksom. Så skulle vi ut på julebord, og jeg kledde meg en ganske flott og litt sexy kjole. Hvem var sjåfør? joda, det var svigermor. hahah... så det var mitt første møte med en dame som jeg har blitt glad i. Men hun er ikke den enkleste, og veldig ulik meg. ..jeg er dermot- superenkel :P Neida. En ting er sikkert. De lærer hvem du er etterhvert, og det beste er å  være seg selv. Hyggelig og med senkede skuldre. Selv om det sikkert er vanskelig. 

Anonymkode: 50114...f07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...