Gå til innhold

Menssmerter uten mens og vondt i korsryggen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei der alle kvinner.

Har hatt menssmerter lignende smerter nå i flere uken/rundt 4 uker uten å få mensen (vondt nederst i magen).

Har også veldig vondt i korsryggen konstant, unntatt når jeg ligger. Men å sitte gjør veldig vondt samt å bøye meg ned.

Vil helst ikke bestille legetime nå når jeg vet hvor mye som skjer på jobben og ingen til å steppe inn. Har legetime i oktober for å ta ny celleprøve når jeg har hatt celleforandringer og hpv virus over flere år, tok biopsi i mai og fikk satt opp ny time i oktober for å se om det fortsatt er endringer. 

Burde den lille hypokonderen i meg vente til oktober eller forskyve timen til i august til tross for jobben? 

Noen her som har hatt noe lignende? 

Anonymkode: 7e50f...fc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at det har noe med celleprøve å gjøre. Spente muskler kan gi ryggsmerter i korsryggen, det kan også prolapser gi. Jeg pleier å sitte på en lav krakk hver morgen, det hjelper meg. Kan også ligge på gulvet og bøye opp ett ben av gangen slik at du kan holde rundt det. Strekk musklene. Se om det hjelper, hvis ikke finnes det masse tips på YouTube du kan prøve.

Anonymkode: cf4d2...a77

AnonymBruker
Skrevet

Kom ryggsmertene samtidig med «mensensmertene»/magevondten da?

Anonymkode: 7531d...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Gravid? 

Anonymkode: 4d4c3...f64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gravid? 

Anonymkode: 4d4c3...f64

Ja, tenkte også på det. Ts, er det noen mulighet for at du er gravid?

Anonymkode: db443...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...