Gå til innhold

Når barna ble store..20… så 40… osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble du glad i de på samme måte? Noe som endret seg? 

Anonymkode: fcb0b...80b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ble du glad i de på samme måte? Noe som endret seg? 

Anonymkode: fcb0b...80b

Nå er det vel ikke så mange 60 pluss her inne. Men jeg vet at mamma er ekstremt glad i meg og jeg er 40. 
tror mamma er glad fordi alle barna hennes er godt gift, har jobber og familie og klarer seg i livet. Er friske og glade. 
Håper mine barn også er like heldig som meg og mine søsken. Det er en mors drøm 

Anonymkode: a8e68...77a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå er det vel ikke så mange 60 pluss her inne. Men jeg vet at mamma er ekstremt glad i meg og jeg er 40. 
tror mamma er glad fordi alle barna hennes er godt gift, har jobber og familie og klarer seg i livet. Er friske og glade. 
Håper mine barn også er like heldig som meg og mine søsken. Det er en mors drøm 

Anonymkode: a8e68...77a

Ikke så mange som er 60 her, hvordan vet du det?

Anonymkode: d84c0...185

AnonymBruker
Skrevet

Tror mamma er både glad og stolt av meg og syns det er stas med barnebarn. Er 40. Alltid hatt et godt forhold til mamma. 

Anonymkode: 57e5e...d2a

AnonymBruker
Skrevet

Ja noe endrer seg når barna blir voksne. Det blir en forventning om at de bidrar til god relasjon de også, og det er ikke lenger ensidig angående å ivareta relasjonen som god. Man forventer at de skal ha omtanke og respekt tilbake, og ikke bare være et barn som krever for alltid. 

Anonymkode: ed059...ed3

Skrevet

Vi er 30, 36 og 40. Mamma er 61. Og elsker oss ❤️ Og veldig glad i barnebarn 💚 en av oss har tre bonus barn, som vi i familien behandler som våre egne, får gaver til bursdag og jul og synes det er koselig når dem er hjemme når vi kommer på besøk, da de bor langt unna oss andre i familien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...