AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Veldig mange kvinner her inne skriver at de har møtt noen, gått på et par dater, hatt sex med fyren noenganger, men så daler interessen og da spesielt fra han. Fant denne lista over tegn på at han bare er ute etter sex: https://www.aconsciousrethink.com/14695/signs-a-guy-just-wants-sex/ Lurer på, er dette tegn som er til stede før dere har sex eller tegn som viser seg først etter at dere har hatt sex eller begge deler? Anonymkode: 7f2f7...4b2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Ville definert det annerledes, det er tegn som viser seg om man har datet personen over litt tid. Anonymkode: 2f801...94f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville definert det annerledes, det er tegn som viser seg om man har datet personen over litt tid. Anonymkode: 2f801...94f hvilke tegn er det da? Anonymkode: 7f2f7...4b2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: hvilke tegn er det da? Anonymkode: 7f2f7...4b2 Jeg forstår ikke helt hva du mener her, beklager. Kan du presisere hva du mener, så jeg er med? 🙂 Anonymkode: 2f801...94f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva du mener her, beklager. Kan du presisere hva du mener, så jeg er med? 🙂 Anonymkode: 2f801...94f Du skriver at du ville definert det annerledes og at det er tegn som viser seg om man har datet personen over litt tid. Hvilke tegn er dette? Anonymkode: 7f2f7...4b2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du skriver at du ville definert det annerledes og at det er tegn som viser seg om man har datet personen over litt tid. Hvilke tegn er dette? Anonymkode: 7f2f7...4b2 Det jeg mener, er at de tegn der henvises til i lenken, ikke best kategoriseres som "før sex" eller "etter sex", men det er tegn som man kan se etter en periode med dates - uavhengig om det er før eller etter sex. De fleste i dag er vel ganske kjappe på å ligge, så gjelder nok for flest i "etter sex"-kategorien. Anonymkode: 2f801...94f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 Jeg er 39 og min mor 60. Som datter opplever jeg at hun er like glad i meg, men hun er ikke like bekymret som hun kunne være før. Anonymkode: 2f801...94f 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg er 39 og min mor 60. Som datter opplever jeg at hun er like glad i meg, men hun er ikke like bekymret som hun kunne være før. Anonymkode: 2f801...94f feil 😄 Anonymkode: 2f801...94f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 Noe stemmer andre ikke. Jeg har hatt en «venn» i over tre år og han sa i fra da jeg sa jeg var forelsket for 3 år siden at han ikke kunne gi noe forhold. Jeg trakk meg unna for å få fred men han lar meg aldri få fred. Vi har hatt noen kræsjer opp igjennom men bestandig blitt venner igjen. Det skal skje ting på hans premisser stemmer. Det er ikke bedtandig det er så mye kommunikasjon i mellom bestandig. At en føler seg ensom etterpå er også typisk for meg. Er lissom etterpå en kunne trengt den kontakten for å vite at de fortsatt er der. Han var tregere før til å svare nå siste året har han bestandig svart kjapt. Men nå skriver jeg ikke ofte da. Det som ikke stemmer hos oss er at vi har en felles hobby som han dro meg med på. Blitt kjent med eldste barnet hans. Han er ikke redd for å vise oss sammen i offentlighet. Han melder på dagtid og sjelden sent på kvelden. De gangene jeg har trukket meg unna og sagt jeg ikke vil ha mer sex så vil han absolutt fortsette å drikke kaffe. Per idag vil jeg ikke ha sex igjen og har avvist hans tilnærmelser og forklart hvorfor. Men han ville fortsatt være venner. Jeg vet hva det betyr at det ikke blir meg som spør om å møtes jeg vil helst ha han på en arms lengde avstand så alt får bli opp til han. Men når en er så gammel som meg så står ikke mannfolk i kø så en er glad for det en har selv om det til tider ikke er rosenrødt. Bedre enn null spenning😂 Anonymkode: 99a0d...99d 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 Den liste var jo veldig opplagte tegn da. Men det hele vender jo tilbake til at hvis man hopper til sengs på 1. eller 2. date så har man jo ikke rukket å sjekke ut disse tingene. Så da kan det godt være at han er ute etter bare sex, men det også være at hen egentlig er ute etter noe mer, men etter noen få dater finner ut at dere ikke passer sammen og dermed avslutter det. Da vil mange kvinner stå igjen og tro at han kun var ute etter sex, selv om det langt fra var tilfelle. Velger man å ha sex tidlig så må man faktisk tåle den risikoen det er, at man ikke aner hverken vedkommendes intensjoner eller om dere passer sammen overhodet. Vanskeligere enn det er det faktisk ikke. Men det vil alltid hjelpe å selv være tydelig på hva man ønsker. Da vil noen useriøse trekke seg. Men ikke alle. Anonymkode: 20cb2...fd4 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #11 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den liste var jo veldig opplagte tegn da. Men det hele vender jo tilbake til at hvis man hopper til sengs på 1. eller 2. date så har man jo ikke rukket å sjekke ut disse tingene. Så da kan det godt være at han er ute etter bare sex, men det også være at hen egentlig er ute etter noe mer, men etter noen få dater finner ut at dere ikke passer sammen og dermed avslutter det. Da vil mange kvinner stå igjen og tro at han kun var ute etter sex, selv om det langt fra var tilfelle. Velger man å ha sex tidlig så må man faktisk tåle den risikoen det er, at man ikke aner hverken vedkommendes intensjoner eller om dere passer sammen overhodet. Vanskeligere enn det er det faktisk ikke. Men det vil alltid hjelpe å selv være tydelig på hva man ønsker. Da vil noen useriøse trekke seg. Men ikke alle. Anonymkode: 20cb2...fd4 Absolutt enig i mye du skriver her, men syns at de fleste punktene fra 5 og utover er ting som vises allerede første gang en møter noen. Anonymkode: 7f2f7...4b2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 22.43): Veldig mange kvinner her inne skriver at de har møtt noen, gått på et par dater, hatt sex med fyren noenganger, men så daler interessen og da spesielt fra han. Fant denne lista over tegn på at han bare er ute etter sex: https://www.aconsciousrethink.com/14695/signs-a-guy-just-wants-sex/ Lurer på, er dette tegn som er til stede før dere har sex eller tegn som viser seg først etter at dere har hatt sex eller begge deler? Anonymkode: 7f2f7...4b2 Ikke ha sex med noen før du er gift Anonymkode: dd266...86d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 22.43): Veldig mange kvinner her inne skriver at de har møtt noen, gått på et par dater, hatt sex med fyren noenganger, men så daler interessen og da spesielt fra han. Fant denne lista over tegn på at han bare er ute etter sex: https://www.aconsciousrethink.com/14695/signs-a-guy-just-wants-sex/ Lurer på, er dette tegn som er til stede før dere har sex eller tegn som viser seg først etter at dere har hatt sex eller begge deler? Anonymkode: 7f2f7...4b2 Det største tegnet er at han bare vil ha sex med deg. Anonymkode: 23760...626 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 Møt han ut,i dagslys........Om han ikke vil...har han andre...ikke ha sex før du er gift med de!! Anonymkode: dd266...86d 1
ClausSaus Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 22.43): Veldig mange kvinner her inne skriver at de har møtt noen, gått på et par dater, hatt sex med fyren noenganger, men så daler interessen og da spesielt fra han. Fant denne lista over tegn på at han bare er ute etter sex: https://www.aconsciousrethink.com/14695/signs-a-guy-just-wants-sex/ Lurer på, er dette tegn som er til stede før dere har sex eller tegn som viser seg først etter at dere har hatt sex eller begge deler? Anonymkode: 7f2f7...4b2 Stadium 1: Han vil finne ut om du er aktuell for sex. Stadium 2: Han vil ha sex, men forhold er ennå uvisst. Stadium 3: Han vil ha forhold. Kvinner leter stadig etter en fyr som skal hoppe direkte til stadium 3. Men det skjer nesten aldri, og når det skjer er det nesten alltid fordi det er noe galt med fyren. Dere må nesten bare akseptere at vi menn vet hva vi snakker om når det gjelder oss selv. Og så får dere vurdere selv hvor tidlig dere ønsker å ha sex, med de fordeler og ulemper forskjellige tidspunkt medfører. Det var faktisk aldri meningen at dette skulle være helt trivielt for dere heller… tro det eller ei. 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #16 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke fingre nok som kan telle nettopp dette. Jeg har merket forskjell på alle men én ting de har hatt til felles er at de er ekstremt på før vi har hatt sex. Er så lei av dette og deg ender opp med at jeg gråter i flere dager. Det er umulig å merke noe i starten annet enn at de er kjærlige, ringer og kanskje litt i overkant ivrige. Før det etterhvert bare blir unnskyldninger.. Anonymkode: d4373...79b Men hva er de ivrige etter og hva handler samtalene om? Mye av det i den lista går jo på akkurat det... En som er interessert i bare sex er mest opptatt av utseende ditt, kroppen din og sex og strekker seg ikke etter deg. Menn som er interessert i noe mer inngår gjerne kompromisser og er villige til å gjøre ting bare for gjøre deg glad, men som de egentlig ikke liker så godt selv. Anonymkode: 7f2f7...4b2 1
Ænema Skrevet 4. august 2022 #17 Skrevet 4. august 2022 (endret) noen av disse på lista kan man jo ikke vite før man har hooket. men før hooking så merkes det vel på at det alltid kommer fort over på sex snakk. eller kompliment kun på utseende. og at han ikke stiller spørsmål om ditt liv. han vil møtest fortest mulig. og da gjerne på kvelden og/eller hjemme hos deg eller hos han. Endret 4. august 2022 av Ænema
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #18 Skrevet 4. august 2022 Syns nr 1, 3,4,5,6,7,8,12,14,15,18 og 20 er tegn som vises uten at dere har hatt sex. Anonymkode: 7f2f7...4b2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #19 Skrevet 5. august 2022 Da jeg traff mannen var han "på" når det gjaldt å møtes igjen, og på tekstmeldinger, men han var ikke pågående på det fysiske. Han var tydelig interessert i å bli kjent med meg. Det var jeg som til slutt tok initiativet etter 4-5 dates, og han var da mye mer opptatt av meg enn seg selv. Så han var jeg ganske sikker på - og det viste seg å stemme, for han er like omsorgsfull, fin og respektfull mange år senere Anonymkode: df7d1...576 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #20 Skrevet 8. august 2022 On 8/4/2022 at 11:35 PM, AnonymBruker said: De siste 5 mennene jeg har hatt har vært veldig seksuelt ivrige. Vil ha mye sex og snakker lite om ting fremover. Bortsett fra han siste, han sa senest forrige uke at han ei gang kom til å møte mine barn uansett. Det gir et snev av håp, men til og med der fadet alt ut. Anonymkode: d4373...79b Når de er hovedsaklig seksuelt ivrige, så er jo det er soleklart tegn på at det er det seksuelle de er fokusert på. Da bør du ikke satse på dem hvis du vet at det ender i tårer for deg hvis de ikke ønsker noe mer seriøst. Det å si til noen at de kommer til å møte barna dine uansett, ser jeg ikke på som en trygghetserklæring; hvis han var seriøs, ville han ha ventet og vurdert dette sammen med deg, over tid, og spurt deg om å møte barna. Anbefaler at du leser deg opp på love bombing og grensesetting kjære TS, så vil du lettere kunne finne drømmemannen din! ❤️ Anonymkode: bc83c...979 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå