AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Del Skrevet 2. august 2022 Dere som ikke smører brødskiver til matpakker: hva lager dere? Vi har desperat forsøkt alt pålegg, ikke pålegg, bare smør, ulike brød, knekkebrød... Ungen spiser ikke! Anonymkode: a5064...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 2. august 2022 #2 Del Skrevet 2. august 2022 Slet med noe av det samme så gikk helt bort fra brød med pålegg. Så har dermed laget en matpakke med masse "farger" Kutter knekkebrød i lengre strimler (de som er laget av frø med urter og salt eller liknende), litt mild humus, agurk og gulerot i strimler, små cherry tomater i gul/rød/oransj, litt paprika gul/rød/grøn. Går ned uten problemer for mine 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Del Skrevet 2. august 2022 Tortillawraps med kyllingsalat/tacosalat/skinkesalat går ned her. Anonymkode: 8126d...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 2. august 2022 #4 Del Skrevet 2. august 2022 Vi har hatt en periode med grove sunne vafler uten sukker. Da har jeg most inn litt spinat også. Steker det på morran og da smaker det godt på nista😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Del Skrevet 2. august 2022 Lomper med pålegg middsgsrester pizzaboløer/fylte horn Anonymkode: 5413a...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Del Skrevet 2. august 2022 Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: aa395...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. august 2022 #7 Del Skrevet 2. august 2022 Middagsrester i mattermos, kylling/pasta-salat, wraps eller pitabrød med fyll, omelett, matmuffins, grove pizzasnurrer, yoghurt og müsli, lefseruller, grønnsaksstaver og grissini med dip, fiskekaker i hamburgerbrød og sist, men ikke minst annen brødmat enn brødskiver (f.eks. rundstykker, bagutte e.l., mine er veldig glad i hjemmebakt langpannebrød). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 2. august 2022 #8 Del Skrevet 2. august 2022 Arkana skrev (5 minutter siden): Middagsrester i mattermos, kylling/pasta-salat, wraps eller pitabrød med fyll, omelett, matmuffins, grove pizzasnurrer, yoghurt og müsli, lefseruller, grønnsaksstaver og grissini med dip, fiskekaker i hamburgerbrød og sist, men ikke minst annen brødmat enn brødskiver (f.eks. rundstykker, bagutte e.l., mine er veldig glad i hjemmebakt langpannebrød). Langpannebrød👍🏻 Måtte sjekke om jeg hadde alle ingridiensene når jeg leste det! Takk, for tipset!🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. august 2022 #9 Del Skrevet 2. august 2022 Akebrett skrev (1 minutt siden): Langpannebrød👍🏻 Måtte sjekke om jeg hadde alle ingridiensene når jeg leste det! Takk, for tipset!🙌🏻 Ja, langpannebrød er helt supert! Det er så lett å lage fordi man bare klapper deigen ut på stekebrett og deler med et pizzahjul, og brødene blir ikke så høye så helt perfekte til å dele i to og ha masse godt pålegg mellom. Håper det blir en suksess hos dere også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #10 Del Skrevet 2. august 2022 Bananlapper med havregryn Vafler uten sukker og med 80-90% jabtehryn og grovt mel + ekstra egg Rundstykker med smør eller uten pålegg Anonymkode: 3c7a6...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 2. august 2022 #11 Del Skrevet 2. august 2022 Skinke og ostewraps med salat og grønt ble top hiten fir ungenes matpakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå