Heipådegådu Skrevet 2. august 2022 #1 Del Skrevet 2. august 2022 Legg igjen tips til hva jeg kan finne på når jeg kjeder meg/er alene eller med venner... hjelp!! 😂 ~ hilsen meg og veninnen som ikke vet hva å finne på😂😂❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. august 2022 #2 Del Skrevet 3. august 2022 Mine fritidsinteresser er å skrive brev ( det har jeg holdt på med i over 20 år), fargelelegging/tegning og kryssord/quiz/problemløsnings-oppgaver og kortspill, for å nevne noe. Eller rett og slett gå seg en tur 😊 Er mange ting man kan gjøre, man må bare bruke fantasien 😁 Jeg kjeder meg faktisk aldri 😊 Om jeg skulle kjenne på litt kjedsomhet, så er det bare å finne på et eller annet 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Del Skrevet 3. august 2022 Telle-tråder her på Kvinneguiden!!! Anonymkode: e36c5...626 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Del Skrevet 3. august 2022 Kjeder meg jeg og. Forslag til deg (og meg): ringe en venn, støvsuge, handle mat, eller lese i ei bok. I stedet ligger jeg på sofaen og leser tråder på KG Anonymkode: 70c64...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Del Skrevet 4. august 2022 Alene: Med venner: Flasketuten peker på, eller en tilsvarende lek. Er oppgavene kreative nok, skal det mye til for å kjede seg. Anonymkode: f903e...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. august 2022 #6 Del Skrevet 4. august 2022 Ta et kurs og lær deg å sy. Evt bruk YouTube videoer med instruksjoner og lær deg selv å sy på den måten. Blir du bitt av basillen, har du en hobby som aldri tar slutt når det gjelder å skape nye ting. Reparer eller sy om gamle ting, gi dem nytt liv, eller kjøp stoffer og sy deg f.eks sommerkjoler selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Del Skrevet 7. august 2022 Skrive på Wikipedia? 0pprette nye artikler, eller utvide artikler som allerede finnes der. Eller ta fotografier, og legge til. Anonymkode: e36c5...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå