Heipådegådu Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Legg igjen tips til hva jeg kan finne på når jeg kjeder meg/er alene eller med venner... hjelp!! 😂 ~ hilsen meg og veninnen som ikke vet hva å finne på😂😂❤
Mardina Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Mine fritidsinteresser er å skrive brev ( det har jeg holdt på med i over 20 år), fargelelegging/tegning og kryssord/quiz/problemløsnings-oppgaver og kortspill, for å nevne noe. Eller rett og slett gå seg en tur 😊 Er mange ting man kan gjøre, man må bare bruke fantasien 😁 Jeg kjeder meg faktisk aldri 😊 Om jeg skulle kjenne på litt kjedsomhet, så er det bare å finne på et eller annet 😁 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Telle-tråder her på Kvinneguiden!!! Anonymkode: e36c5...626 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Kjeder meg jeg og. Forslag til deg (og meg): ringe en venn, støvsuge, handle mat, eller lese i ei bok. I stedet ligger jeg på sofaen og leser tråder på KG Anonymkode: 70c64...d87 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 Alene: Med venner: Flasketuten peker på, eller en tilsvarende lek. Er oppgavene kreative nok, skal det mye til for å kjede seg. Anonymkode: f903e...e49
Million Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Ta et kurs og lær deg å sy. Evt bruk YouTube videoer med instruksjoner og lær deg selv å sy på den måten. Blir du bitt av basillen, har du en hobby som aldri tar slutt når det gjelder å skape nye ting. Reparer eller sy om gamle ting, gi dem nytt liv, eller kjøp stoffer og sy deg f.eks sommerkjoler selv!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 Skrive på Wikipedia? 0pprette nye artikler, eller utvide artikler som allerede finnes der. Eller ta fotografier, og legge til. Anonymkode: e36c5...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå