Pillarguri Skrevet 3. august 2022 #21 Skrevet 3. august 2022 Som alle her sier, KOM DEG VEKK NÅ !!!! Ikke vær et sekund alene med den gale mannen. Bruk politi, krisesenter og alt av hjelpeapparat. Husk å sjekke telefonen din for sporing i tilfelle han har lagt opp til å kunne følge deg via telefonen. Lykke til med fremtiden og varm klem til deg, dette greier du ❤️.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #22 Skrevet 3. august 2022 Pillarguri skrev (2 timer siden): Som alle her sier, KOM DEG VEKK NÅ !!!! Ikke vær et sekund alene med den gale mannen. Bruk politi, krisesenter og alt av hjelpeapparat. Husk å sjekke telefonen din for sporing i tilfelle han har lagt opp til å kunne følge deg via telefonen. Lykke til med fremtiden og varm klem til deg, dette greier du ❤️. Hvordan sjekker jeg tlf for sporing? Utenom å skru av snapmap da Anonymkode: 23faa...176
Tanuki Skrevet 3. august 2022 #23 Skrevet 3. august 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg har en kjæreste som kan blacke ut når han blir sint. Det kan komme av ingenting, at han irriterer seg over småting jeg sier også forverrer det seg ila kort tid før han eksploderer. Også skjer det iblant at han blir sint for helt totalt meningsløse ting (for sånne ting som typ «hengt håndkleet på feil knagg»)… Når dette skjer, så eksploderer han ikke bare litt - men blir helt ute av kontroll. Han blir fysisk voldelig, han blir verbalt voldelig, han kaster alt av tingene mine rundt seg og ødelegger alt på sin vei. Være seg bilen min (han slår og sparker, han har knust frontruten min, ødelagt hele panseret, bakfanger etc). Verbalt voldelig er han enda verre. Han sier alt jævlig han kan finne på om deg. Han er også psykisk voldelig. Dette skjer 1 gang hver 3. mnd ca. Han går fra å være den snilleste i hele verden til satan sjøl på 30 sekunder. Greia er det at ellers er han snill og hjelpsom, kjærlig og vi har et bra sexliv. men jeg bare klarer ikke det her lenger. Jeg vet at det kun er fordi han blacker ut, men nå så ser jeg ut som et lappeteppe (er gul, blå, svart, lilla etc overalt). Så det går ikke mer. Jeg vet ikke om jeg tørr å dra pga reaksjonen hans, tenk om han blacker og faktisk gjør noe veldig drastisk da? Folk skjønner ikke hvilket nett man føler at man sitter i når man er i et sånt forhold og hvor vanskelig det er å gå. Følelsen jeg sitter med er ihvertfall den at jeg egentlig ikke vil dea, men at jeg må - og at jeg ikke vet om jeg tørr. Skjønner dete vanskeligheten?? Enda mindre kan jo gjøre hvem som helst forvirra! Har ikke familie i nærheten av meg, men jeg har gode venner som støtter meg hvis jeg skulle velge å gå. Han greier ikke å innse at han gjør noe galt engang, så selvom jeg elsker han og kunne så ønske at det fungerte, så må jeg vekk. Jeg begynner nesten å bli apatisk til hele greia. Det føles skummelt, for jeg var en gang en jente full av liv og glede.. Kan noen dele erfaringer og hvordan veien min videre kanskje kan bli? Jeg aner ikke hvor jeg skal starte.. tanken på å bo på krisesenter freaker meg skikkelig ut og jeg føler hele tiden at det «ikke passer» idag😬 Føler meg feig og liten som ikke bare klarer å sette strek -J24 Anonymkode: 23faa...176 Beklager å si det. Men du er i livvsfare. Han kommer ALDRI til å forande seg. Flytt nå, varsle familien din. Kom deg vekk, for guds skyld, bruk PREVENSJON. Kom deg vekk mens du kan. 1
Pillarguri Skrevet 3. august 2022 #24 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan sjekker jeg tlf for sporing? Utenom å skru av snapmap da Anonymkode: 23faa...176 Dessverre kan jeg ikke noe om det, men snakk med noen som kan telefoner. Hva med "finn iphone". Kan han ha tilgang til det?
Entern Skrevet 3. august 2022 #25 Skrevet 3. august 2022 Tanuki skrev (6 timer siden): Beklager å si det. Men du er i livvsfare. Han kommer ALDRI til å forande seg. Flytt nå, varsle familien din. Kom deg vekk, for guds skyld, bruk PREVENSJON. Kom deg vekk mens du kan. Jepp dette her. TS, du trenger å komme deg unna denne fyren så fort som mulig.
Kaffekrus Skrevet 3. august 2022 #26 Skrevet 3. august 2022 Hei sterke deg. Så bra du skjønner at du må dra. Så bra du skriver her,fordi du er redd for å dra. Fordi det er skummelt å dra ifra en slik mann, og det tror jeg han er klar over. Og jeg kan ikke forstå at noen kan oppføre seg slik mot flotte deg. Jeg anbefaler at du har noen der sammen med deg, dersom du vil avslutte ansikt til ansikt. Det må du ikke, for han fortjener det ikke. Men av en eller annen absurd grunn føler offer ofte for å behandle voldsutøveren bra i ettertid. Deretter skaffer du kontakt og besøksforbud. Dette er viktig. Drar du på krisesenter hjelper de deg med alt det praktiske. Dersom han bryter konaktforbudet, anmeld han. Problemet med å ikke ha kontakt og besøksforbud er at han lett er det snille lammet, som forteller deg nøyaktig det du trenger å høre for å komme tilbake til han. Problemet er at når du kommer tilbake, er du trøttere enn du er nå. Da er det enda vanskeligere å gå. Om noen år kommer du til å være så glad for at du er så sterk som du er, for at du klarte å forlate han. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #27 Skrevet 5. august 2022 Kjære TS Søk opp Karoline Bratli. Hun er både på Instagram, har podcast og diverse, og deler sine personlige erfringer om psykisk og fysisk vold i forhold på en utrolig fin måte. Lærerikt også for oss som ikke har opplevd det selv, men er foreldre/søsken/venn/lærer til noen som står i det. Sender deg en stor styrkeklem, og håper du finner mot og styrke til å ta sats og komme deg vekk ❤️ Anonymkode: 4d292...716
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #28 Skrevet 6. august 2022 Hvordan går det med seg TS? ❤️ Anonymkode: 31185...a35
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #29 Skrevet 19. august 2022 Håper du kom deg vekk. Håper det går bra. Anonymkode: dad1b...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå