AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Jeg har googlet, søkt og virkelig vridd hjernen i håp om en realistisk måte å bare komme seg bort og oppleve noe annet for en periode. Jeg søker gode forslag og råd for å få det til raskest mulig. Jeg har hatt det krevende de siste årene, og kjenner hver dag på at alt jeg vil er vekk, bort, ut å reise, jobbe i utlandet, hva som helst nesten. Hver dag har blitt en kamp å komme seg gjennom, og jeg har egentlig ingenting som holder meg igjen her. Jeg tør ikke sykemelde meg for å bare gå hjemme i frykt for å bare bli enda mer deprimert. Utfordringen er at jeg har vært «fornuftig» og brukt alt av oppsparte midler på å kjøpe bolig og har en god fast jobb her. Jeg kan leie ut, men det vil ikke dekke mer enn lånet, og det tar tid å spare opp penger til å reise og leve for. Anonymkode: 8ff74...f22 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Jeg gjør dette nå i høst, tar med meg barnet på 8 år. Har hatt ekstra jobb i ett år for å spare litt ekstra. Har nå 100k som buffer og leier ut leilighet i kjelleren. Har planer om å leie ut hovedhuset, men har ikke helt bestemt meg enda. Jeg anbefaler å legge opp noe penger, og oppdatere deg på rettighetene dine mtp folketrygden. Plutselig blir man syk eller skadet, og man trenger sikkerhetsnettet det norske systemet tilbyr. Kan også være lurt med permisjon fra jobben 1-2 år slik du har noe i back up. Lykke til! Man lever bare en gang så vidt man vet 😉 Anonymkode: e3eef...ce6 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Søk jobb andre steder, får du napp kan du søke permisjon fra jobben din i ett år. Lei ut huset ditt og betal kun renter dette året. Prøv noe nytt et år og se om du trives med noe annet. Anonymkode: 11135...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå