Gå til innhold

Klamydia og svangerskap...

Anbefalte innlegg

Gjest gjest idag
Skrevet

Jeg har hatt klamyida, dette ble oppdaget da jeg ble gravid og jeg fikk behandling omgående. Jeg kan kanskje ha hatt klamydia'n i 3-4 mnd uten at jeg har visst om det.

Er det noen som har hatt klamydia og likevel blitt gravid?? Jeg vil nå prøve å bli gravid igjen og lurer på om jeg kan ha blitt steril.

Hvilket jeg selvfølgelig ikke håper. Vi har ikke prøvd en mnd engang så det er bare noen tanker jeg har i hodet forløpig.

Takker for svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Gjest motorrypa
Skrevet

så vidt jeg vet så skal man gå temmelig mye lenger med klamydia enn 3-4 mnd, før man blir steril av det.

mener å har hørt en gang atdet er egglederne går tette etter en stund med klamydia, men som sagt etter mye mye lenger tid... :D

alt ordner seg sikkert. sjansen for at du er steril er vel liten

klem fra motorrypa å mirakel ungen 28+1

Skrevet

heisan ja så må jeg jo lige svare da jeg tog min sygepleje uddannelse mener jeg at kunne huske at man skal ha gået mindst et år før der er fare på fære og aligevel er det ikke 100 % sikkert at man bliver steril, men hvis du er i tvivl om du er blevet det så kan du jo få ultralyd der kan man se om du har egg og om du er lukket. lykke til :D har selv haft vandsyste på eggstokken engang og fik et ultralyds billed af eggestokkene med et smil af lægen og sage at jeg stadig kunne få børn da der var masser av egg i begge

Skrevet

Ikke fortvil! Har selv hatt klamydia i ca 1 år før det ble oppdaget, og nå er jeg 17 uker på vei... Var selv spent på faren for sterilitet, men ser ut som det har gått bra!

Lykke til, og ta ikke sorgene på forskudd!

Gjest gjest idag
Skrevet

Tusen, tusen takk for svar, dere har beroliget meg masse.

Jeg har vært så redd for dette....men nå kan puste litt ut iallefall.

Tusen takk igjen til dere som svarte, ha en flott helg som gravid eller mamma eller "prøver"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...