AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Del Skrevet 2. august 2022 Og motsatt for snille mennesker, som lever i ulykke. Anonymkode: 1a6dc...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg tror på karma, men karma kan komme når som helst, og i et senere liv. Min far utsatte meg for grusomme ting. Han døde av det han utsatte meg for, vil jo si det er karma. Og han hadde heller ikke noe fantastisk liv. Vil tro jeg har et bedre liv. Anonymkode: 32fa3...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 2. august 2022 #3 Del Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Og motsatt for snille mennesker, som lever i ulykke. Anonymkode: 1a6dc...af4 Karma er jeg usikker på om jeg tror på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 2. august 2022 #4 Del Skrevet 2. august 2022 Tror ikke på karma https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiGv9z49aj5AhXWYPEDHVLZCh0QFnoECAYQAQ&url=https%3A%2F%2Fowlcation.com%2Fhumanities%2FAre-Karma-and-Christianity-Compatible&usg=AOvVaw0D5D0RmlZWy99ZUUp0lTr4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 2. august 2022 #5 Del Skrevet 2. august 2022 Tror neppe det, har ikke sett noen virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marte79 Skrevet 2. august 2022 #6 Del Skrevet 2. august 2022 Karma er en oppfinnelse for stakkars folk som er i en kjip situasjon og for å si noe beroligende. Se hvem som styrer verden! Fantes det noe som karma, hadde verden ser ut som den gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Del Skrevet 2. august 2022 Nei, det tror jeg ikke på. Men hvis du tror på karma, så gjelder det for ditt neste liv. Altså lykkelige slemminger kan bli gjenfødt som klegg, mens uheldige godhjertede kanskje blir gjenfødt som hellige katter eller noe. Anonymkode: 64467...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. august 2022 #8 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg tror på karma, men bare som en naturlig konsekvens av handlinger. Jeg kan være stygg mot noen og konsekvensen er at noen trekker seg unna meg. Noen kan være stygg mot meg og jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre eller jeg mister tillitt til de. Alt vi gjør slår tilbake på oss selv før eller siden, men ikke nødvendigvis som en stor greie og ikke som noe 'mystisk/overnaturlig' som får noe å si for et neste liv og om jeg skal ende opp som mygg eller elefant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå