PetterKanin Skrevet 3. august 2022 #61 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei men det var du som svarte at de gjorde oppfor seg og hadde kvalitetskontroller som unngikk store feil Anonymkode: 1a0e9...809 Ha. Og det er de jo forsåvidt et godt eksempel på. Svindelen deres med dieselgate er selvsagt et kapittel for seg, men har lite med deres evne til å rette opp i utilsiktede feil å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #62 Del Skrevet 4. august 2022 Om et bilmerke er "harry"? Nei, ærlig talt. Hadde jeg syntes det så hadde jeg startet med en hobby eller 17, for da har man litt for mye tid å slå i hjel. Anonymkode: 55b53...d73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. august 2022 #63 Del Skrevet 4. august 2022 Tesla-sjåfører er i hvertfall overlegne. Hadde en på sida i dag som brøt seg frem i flettefeltet. Han bare trakk på skuldrene når jeg viftet oppgitt på han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #64 Del Skrevet 4. august 2022 Ja - det er harry! Anonymkode: 6c805...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #65 Del Skrevet 4. august 2022 Ja, det er harry. Anonymkode: 6a8c4...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #66 Del Skrevet 4. august 2022 Å hoppe på nye trender fordi man tror det er løsningen på verdens problemer er alltid harry. Disse "løsningene" er finansiert av de som vil oss til livs uansett. Og ja, jeg er klar over at Tesla ikke er en ny trend, men det var det en gang, og det var en stor pådriver for den fantastiske elektriske revolusjonen som ikke løser noe som helst, bortsett fra at den for tiden reduserer fuglebestanden ytterligere i Norge da. Anonymkode: 6cf38...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #67 Del Skrevet 4. august 2022 Jepp. Ikke klarer de å kjøre bil heller. Bruker ikke blinklys og eier ikke folkeskikk i trafikken. Ekle folk. Anonymkode: 8d8a9...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. august 2022 #68 Del Skrevet 4. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jepp. Ikke klarer de å kjøre bil heller. Bruker ikke blinklys og eier ikke folkeskikk i trafikken. Ekle folk. Anonymkode: 8d8a9...945 Antagelig tidligere BMW-eiere... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 4. august 2022 #69 Del Skrevet 4. august 2022 JA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #70 Del Skrevet 4. august 2022 Så mange folk fra livets harde skole som gråter fordi deres bmw og audi blir frakjørt av så og si enhver elbil i ethvert lyskryss og må ta frustrasjonen sin ut på andre. Tapere 😄 Anonymkode: c9a8c...36d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #71 Del Skrevet 4. august 2022 Griseharry, spesielt med hvite plastseter og folie. Anonymkode: c8f55...79b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #72 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 20.57): Spent! Anonymkode: 1f156...d04 Ja Anonymkode: 854f7...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 4. august 2022 #73 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å hoppe på nye trender fordi man tror det er løsningen på verdens problemer er alltid harry. Disse "løsningene" er finansiert av de som vil oss til livs uansett. Og ja, jeg er klar over at Tesla ikke er en ny trend, men det var det en gang, og det var en stor pådriver for den fantastiske elektriske revolusjonen som ikke løser noe som helst, bortsett fra at den for tiden reduserer fuglebestanden ytterligere i Norge da. Anonymkode: 6cf38...9c1 Charter-Svein er sikkert enig med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #74 Del Skrevet 4. august 2022 Det hjelper heller ikke at alle modellene, med unntak av Model S, ikke ser ut i måneskinn. Det virker som Tesla designer bilene stygge med overlegg, akkurat som i-modellene til BMW. Anonymkode: c8f55...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #75 Del Skrevet 4. august 2022 Kjører el-bil selv og har egentlig ikke noen problem med tesla, men den fordømte menigheten har jeg et stort problem med. De som forguder Elon Musk og snakker tesla ved hver anledning. Jeg grøsser også hver gang jeg må passere en tesla på motorveien siden de ligger så nærme linjene, og ofte over. (Ok, mulig jeg har fordommer men tesla'ene er breie) Anonymkode: 352e8...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #76 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så mange folk fra livets harde skole som gråter fordi deres bmw og audi blir frakjørt av så og si enhver elbil i ethvert lyskryss og må ta frustrasjonen sin ut på andre. Tapere 😄 Anonymkode: c9a8c...36d Jeg gråter når folk tror det er tøft å ha den raskeste bilen, når man ikke kjører på racerbane 🤣 Anonymkode: 352e8...ceb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #77 Del Skrevet 4. august 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gråter når folk tror det er tøft å ha den raskeste bilen, når man ikke kjører på racerbane 🤣 Anonymkode: 352e8...ceb Så, alle utenfor Oslo Vest? ja, da er vi enige Anonymkode: c9a8c...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #78 Del Skrevet 4. august 2022 Nei, ville ikke si det. Tesla lager forholdsvis fornuftige biler, og er ikke akkurat overrepresentert på rånetreffene. BMW M3 og Subaru Impreza er harry. Porsche og Jaguar begynner å få harryvibber. Anonymkode: e052d...996 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 4. august 2022 #79 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det hjelper heller ikke at alle modellene, med unntak av Model S, ikke ser ut i måneskinn. Det virker som Tesla designer bilene stygge med overlegg, akkurat som i-modellene til BMW. Anonymkode: c8f55...79b Smak og behag. Selv synes jeg Model S er den minst pene modellen nå, den har gått litt ut på dato. Model 3 er jo riktig lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #80 Del Skrevet 4. august 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Det hjelper heller ikke at alle modellene, med unntak av Model S, ikke ser ut i måneskinn. Det virker som Tesla designer bilene stygge med overlegg, akkurat som i-modellene til BMW. Anonymkode: c8f55...79b Holder ikke ca. alle bilprodusentene på sånn nå? Når folk tenker på biler fra ca. 2020 i fremtiden, vil de tenke på feite SUVs og børstraktorer. Model S er en flott bil. Model X er skikkelig grim. Anonymkode: e052d...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå