AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #101 Del Skrevet 8. august 2022 jabx skrev (12 timer siden): Tesla har ikke dette problemet. Toyota må tilbakekalle på grunn av elendig kvalitetskontroll. Å påstå at Tesla er akterutseilt når det er de andre som sliter med kvaliteten er rimelig spesielt. Tesla har et problem som jeg linket til, og det har du tydeligvis ikke gidda å lese! Anonymkode: 359d0...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #102 Del Skrevet 8. august 2022 Nei. Men syns det er harry at alle som kjører Tesla må snakke om den hele tiden. Jeg driter i bilen din 🤷♀️ Anonymkode: 678e0...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #103 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei. Men syns det er harry at alle som kjører Tesla må snakke om den hele tiden. Jeg driter i bilen din 🤷♀️ Anonymkode: 678e0...de9 Tesla/Musk-kulten bør en holde seg unna. Anonymkode: c8f55...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #104 Del Skrevet 8. august 2022 Ja det er åpenbart Harry🤷🏼♀️ Skjønner jo allikevel at mange går for Tesla når de skal ha EL. Anonymkode: 22217...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 8. august 2022 #105 Del Skrevet 8. august 2022 Vil ikke si Tesla nødvendigvis er harry, men en del av segmentet som tiltrekkes av Tesla er de samme som før kanskje kjøpte BMW og Audi, ser en god del grisekjøring når jeg er ute å kjører, Tesla er godt representert, statistikken de siste årene har vel også bekreftet at Tesla eiere stoler for mye på egne ferdigheter og på bilens evne til å "kjøre selv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 9. august 2022 #106 Del Skrevet 9. august 2022 11 hours ago, K.B. said: Vil ikke si Tesla nødvendigvis er harry, men en del av segmentet som tiltrekkes av Tesla er de samme som før kanskje kjøpte BMW og Audi, ser en god del grisekjøring når jeg er ute å kjører, Tesla er godt representert, statistikken de siste årene har vel også bekreftet at Tesla eiere stoler for mye på egne ferdigheter og på bilens evne til å "kjøre selv" Jeg har den erfaringen med BMW i3. Det er den verste bilen i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #107 Del Skrevet 9. august 2022 Alt er jo harry, kommer bare an på hvor/hvem du spør. Tesla er harry for mange, hipsterne på Grunerløkka er harry for andre…. Osv… vi er alle harry Anonymkode: 7a515...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. august 2022 #108 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 20.57): Spent! Anonymkode: 1f156...d04 Syns ikke Harry dekker, siden jeg assosierer "Harry" med noe mer visuelt interessant. Men jeg synes det er rart at folk betaler en million for en grå bil (grå Tesla X). Det beste med Tesla er at de alltid har prøvd å få til ok rekkevidde. Endret 9. august 2022 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #109 Del Skrevet 9. august 2022 Superharry 😃 Hilsen tidligere Tesla-eier Anonymkode: c8f55...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. august 2022 #110 Del Skrevet 10. august 2022 Adobyen skrev (På 7.8.2022 den 16.40): Kommer litt an på økonomien og øyet som ser. Denne koster nok like under 400k som ny? Som pris for en ny bil i dag er det ikke mye, men for mye for mange. Svaret er selvsagt at det ikke er snobbete. Den koster vel under det en gjennomsnittlig bil koster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. august 2022 #111 Del Skrevet 10. august 2022 PetterKanin skrev (På 7.8.2022 den 20.03): Det kalles å være idiot. Merkelig nok er det alltid folk som ikke har Tesla selv som hater Tesla. Altså folk som ikke har peiling på hva de snakker om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. august 2022 #112 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 4.50): Tesla har et problem som jeg linket til, og det har du tydeligvis ikke gidda å lese! Anonymkode: 359d0...247 Nei, de har ikke et problem. At det skjer noe med enkelte biler betyr ikke at det er et generelt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 10. august 2022 #113 Del Skrevet 10. august 2022 jabx skrev (Akkurat nå): Merkelig nok er det alltid folk som ikke har Tesla selv som hater Tesla. Altså folk som ikke har peiling på hva de snakker om. Eller som ikke ville kjøpt det fordi de vet hva de prater om. Mam skal være passe ignorant for å tro Tesla produserer kvalitetsbiler. Det gjør de ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #114 Del Skrevet 10. august 2022 Alt som blir genierklært og hypet til astronomiske høyder, for så å bli "alle MÅ ha denne"-greie, er nærmest dømt til å ende opp som "harry". Anonymkode: 435f8...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. august 2022 #115 Del Skrevet 10. august 2022 jabx skrev (2 minutter siden): Svaret er selvsagt at det ikke er snobbete. Den koster vel under det en gjennomsnittlig bil koster. Vi får velge bil etter hvert vårt behov, ønske og økonomi. God tur og kos deg med 🚙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #116 Del Skrevet 10. august 2022 jabx skrev (33 minutter siden): Nei, de har ikke et problem. At det skjer noe med enkelte biler betyr ikke at det er et generelt problem. Du tar i allefall noe grådig feil! Anonymkode: 359d0...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #117 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 21.07): Tesla/Musk-kulten bør en holde seg unna. Anonymkode: c8f55...79b Besøkte nylig TUs debattfora. Der finner du mange representanter for kulten 😁 Svar til en som skrev om sine dårlige erfaringer med Teslas serviceapparat: "Du undergraver din egen troverdighet på forumet med denne svartmalingskampanjen din" Diskusjon omkring sikkerhet vedr. Teslas kjøreassistent: "Ja for det er jo DET denne tråden (også) handler om; å sverte Musk og Tesla mest mulig. " For en gjeng, ass 🙄 Anonymkode: c8f55...79b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #118 Del Skrevet 12. august 2022 Har ikke Tesla selv, men synes da ikke det er harry... Synes det er mange dømmende folk her inne, som kaller folk for harry ut fra bilen de har.... Anonymkode: fa7de...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #119 Del Skrevet 12. august 2022 Hørte noe interessant på en podcast her. At ethvert behov for å snakke ned noe/noen bunner i egen usikkerhet og misunnelse. Ikke nødvendigvis om den tingen, men generelt i livet. Om man er et tilfreds menneske og lykkelig i det livet man lever så har man ikke dette behovet. Det som slo meg da var alle vesketrådene med mer her inne, og manges behov for å være så nedlatende som mulig. Selv kjenner jeg utelukkende glede og forståelse om en nær venninne har kjøpt seg en Tesla. Selv om jeg ikke hadde valgt dette selv. Anonymkode: 0bcd4...212 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #120 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hørte noe interessant på en podcast her. At ethvert behov for å snakke ned noe/noen bunner i egen usikkerhet og misunnelse. Ikke nødvendigvis om den tingen, men generelt i livet. Om man er et tilfreds menneske og lykkelig i det livet man lever så har man ikke dette behovet. Det som slo meg da var alle vesketrådene med mer her inne, og manges behov for å være så nedlatende som mulig. Selv kjenner jeg utelukkende glede og forståelse om en nær venninne har kjøpt seg en Tesla. Selv om jeg ikke hadde valgt dette selv. Anonymkode: 0bcd4...212 Har mine egne meninger, om det meste. Samt hvilken bil jeg skal velge, som går på batteri til fremdriften. Det handler ikke om misunnelse, men kunnskaper. Anonymkode: 359d0...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå