Gå til innhold

Til dere damer som er sammen med en snill og god mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg enten vært på KG for mye eller så har jeg bare generelt blitt skremt og mistet håpet på at det finnes en god og fin mann der ute for meg. Jeg leser bare om utroskap, dumping for det ene og det andre, fantasier om kollegaer, søsken osv fra en partner. Jeg er 35 år og ønsker meg gjerne barn og en familie, men begynner å miste håpet. Så dere damer her på KG som er sammen med en snill mann og som er K gode og sunne forhold hører gjerne noen positive historier fra dere før jeg blir helt motløs av alt her på KG 😄

Anonymkode: dc152...82f

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er over femti og har noen forhold bak meg. 

Min "røde tråd" i alle forhold, er at jeg alltid har møtt de snilleste guttene/menn som finnes. Et par av de har vært så snille at det grenser til kjedelig. Jeg har ikke alltid vært snill pike, så jeg har nok såret et par grovt også. Har bedt om unnskyldning i ettertid og selvsagt har de blitt glade for dette og sagt at det ikke gjør noe, og at jeg, tross alt, var verdt hvert minutt ❤️ 

Og jeg kjenner mange snille og gode menn ellers også! 

Anonymkode: 9a8d9...97b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 35 og ønsker barn og familie bør du fokusere på barn, ikke på å finne drømmemannen. Du har dårlig tid til barn, men resten av livet til å finne drømmemannen. 

Anonymkode: c63dc...b1d

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg😂 mister nesten troen på menneskeheten selv over alle trådene her.

Men, gi ikke opp! Kan melde om at det likevel finnes snille, kjekke, trofaste, smarte menn i arbeid med ryddig økonomi som bidrar på alle plan både med hus, barn, hjem og på det emosjonelle plan. Har funnet et slikt flott eksemplar og unner deg det samme💖

Anonymkode: c85f6...535

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har en veldig snill og god mann. Traff han da jeg var 16 år, nå har vi vert kjærester i 33 år og gift i de 23 siste årene. Er fortsatt unge i hodet, og barna er voksne og klarer seg selv. Vi koser oss i hverandres selskap og sammen med venner.

Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri kunne tenke meg noe annen mann, og vet jeg har vert heldig.

Vi har ganske mange vennepar som er i samme situasjon som vi er, traff hverandre som unge, har voksne barn nå og har vert felles venner av oss siden ungdomstiden.

Anonymkode: bddc6...3fa

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker deg barn burde du sjekke deg hos lege ift. Hvor kort tid det er igjen til å klare å få barn. Evt. Fryse ned egg. Tar tid og finne rett person. Og noen slutter å være fruktbare når de er 35, andre når de er eldre. Men legen kan sjekke eggene og gi deg en indikasjon.. 

Nå kan dessuten enslige få hjelp med å bli gravid btw. 

Anonymkode: 868c5...e35

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om du ønsker deg barn burde du sjekke deg hos lege ift. Hvor kort tid det er igjen til å klare å få barn. Evt. Fryse ned egg. Tar tid og finne rett person. Og noen slutter å være fruktbare når de er 35, andre når de er eldre. Men legen kan sjekke eggene og gi deg en indikasjon.. 

Nå kan dessuten enslige få hjelp med å bli gravid btw. 

Takk det var bare den ekstra bekymringen jeg trengte her 😄😄😂ts 

• Liker 7
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er over femti og har noen forhold bak meg. 

Min "røde tråd" i alle forhold, er at jeg alltid har møtt de snilleste guttene/menn som finnes. Et par av de har vært så snille at det grenser til kjedelig. Jeg har ikke alltid vært snill pike, så jeg har nok såret et par grovt også. Har bedt om unnskyldning i ettertid og selvsagt har de blitt glade for dette og sagt at det ikke gjør noe, og at jeg, tross alt, var verdt hvert minutt ❤️ 

Og jeg kjenner mange snille og gode menn ellers også! 

Herlig 🥰

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har en veldig snill og god mann. Traff han da jeg var 16 år, nå har vi vert kjærester i 33 år og gift i de 23 siste årene. Er fortsatt unge i hodet, og barna er voksne og klarer seg selv. Vi koser oss i hverandres selskap og sammen med venner.

Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri kunne tenke meg noe annen mann, og vet jeg har vert heldig.

Vi har ganske mange vennepar som er i samme situasjon som vi er, traff hverandre som unge, har voksne barn nå og har vert felles venner av oss siden ungdomstiden.

Anonymkode: bddc6...3fa

Dette var skikkelig fint å lese 🥰🥰ts 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en kjempe god og snill mann. Trygt forhold hvor vi elsker hverandre skyhøyt. Barn på vei og vi skal gifte oss snart. Livet smiler❤️

Anonymkode: 03d7c...7c9

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner deg😂 mister nesten troen på menneskeheten selv over alle trådene her.

Men, gi ikke opp! Kan melde om at det likevel finnes snille, kjekke, trofaste, smarte menn i arbeid med ryddig økonomi som bidrar på alle plan både med hus, barn, hjem og på det emosjonelle plan. Har funnet et slikt flott eksemplar og unner deg det samme💖

Anonymkode: c85f6...535

Tusen hjertelig takk ❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

De snille mennene tiltrekkes mot damer som behandler dem dårlig.

Anonymkode: 81793...212

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk det var bare den ekstra bekymringen jeg trengte her 😄😄😂ts 

Beklager. Bedre å være informert og gjøre noe med det, enn å få vite det når det er for sent. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De snille mennene tiltrekkes mot damer som behandler dem dårlig.

De gjør nok det ja. Men så er det nok også sånn at damer som behandler menn dårlig, også sjekker opp de snilleste. Siden de kan herses med. 

Og "slemme" damer, kan være utrolig sjarmerende når de vil. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du er 35 og ønsker barn og familie bør du fokusere på barn, ikke på å finne drømmemannen. Du har dårlig tid til barn, men resten av livet til å finne drømmemannen. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er sammen med en kjempe god og snill mann. Trygt forhold hvor vi elsker hverandre skyhøyt. Barn på vei og vi skal gifte oss snart. Livet smiler❤️

Og om 3 år skriver du innlegg på KG om narsissisme, utroskap osv osv.

Du vet at de fleste hadde det slik i begynnelsen? Just sayin

Anonymkode: 1c77b...ed4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte drømmemannen i slutten av 20-årene. Han er verdens mest omtenksomme, tålmodige og snilleste menneske. Kjærlig mot meg og hundene våre, og stryker varmt over magen der den lille sønnen vår er inni flere ganger daglig 🥰 

Dette er en mann som gjennom 20-årene var en skikkelig pikenes Jens! Masse fyll og fest… og damer i bøtter og spann. Ble advart fra flere venninner da vi begynte å date. Men han var ferdig med det livet og heldige meg var visst den rette for han. Nå er han den perfekte familiefar som har rast fra seg!

Den varianten vil jeg tro det må være mulig å finne i midten av 30-årene også!

Anonymkode: 443cf...6f8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De gjør nok det ja. Men så er det nok også sånn at damer som behandler menn dårlig, også sjekker opp de snilleste. Siden de kan herses med. 

Og "slemme" damer, kan være utrolig sjarmerende når de vil. 

Selvfølgelig. De vet hva de driver med.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så fint å høre og gratulerer ❤️❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette var ikke tråden om. Men takk til deg. Ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her: dette skulle ikke være en tråd om barn og eggene mine eller krangler mellom andre. Jeg ville bare høre andre sine positive opplevelser og få litt håp. Jeg er også en person som kommer fra en familie uten en brukbar far og ønsker derfor ikke å bringe et barn inn i verden uten en far og et menneske jeg virkelig ønsker å få barn med. Så det å begynne å snakke om min alder og mine egg trenger jeg ikke nå. Men takk for innspill. TS

Sannheten er at de beste er allerede tatt i din aldersgruppe. Men er barn er du ikke avhengig av å møte og bli kjent med rett person. Og 35 er på tippepunktet der det kan være for sent å få barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...