AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg synes alt med øynene er så ekkelt. Brukte laang tid på å lære meg å bruke linser. Klarer ikke at andre skal løfte det opp det øvre øyelokket f.eks. Må de gjøre det, eller være borti øyet ved en øyelokkoperasjon? Anonymkode: cf4cc...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Del Skrevet 2. august 2022 Ja, de rører jo ved øyenlokkene når de skal skjære i dem. Man er bedøvet, så det gjør ikke vondt. Men ubehagelig er det, synes jeg. Anonymkode: f9449...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Del Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, de rører jo ved øyenlokkene når de skal skjære i dem. Man er bedøvet, så det gjør ikke vondt. Men ubehagelig er det, synes jeg. Anonymkode: f9449...d2d Men kjenner man noe når man er bedøvet? Anonymkode: cf4cc...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 Kjenner ikke smerte, men du kjenner jo at de er borti huden din. Anonymkode: 2e2ff...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå