Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken dpo har dere fått positiv test? Hvor tidlig/sent er det lurt å teste? Er det forskjell på de tynne strimmeltestene og andre? 

Anonymkode: ead56...086

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvilken dpo har dere fått positiv test? Hvor tidlig/sent er det lurt å teste? Er det forskjell på de tynne strimmeltestene og andre? 

Anonymkode: ead56...086

Sist testa jeg svakt positivt 11 dpo. Og det var svakt!! 

Det beste er vel å vente til IKM, men det er lettere sagt enn gjort noen ganger. Jeg pleier å begynne 9-10 dpo, men blir seff like skuffa hver gang, så egt bare unødvendig. 

Hvis du blir testgal som mange av oss andre, så er strimler kjekt. De er litt rimeligere. Jeg foretrekker make sure sine. 

Utenom de så liker jeg clearblue med + og digital med ukesindikator🥰

Anonymkode: 1829e...a23

AnonymBruker
Skrevet

Fikk veeeldig svak positiv 10 dpo med babyplan strimmel. Mye tydeligere 11 dpo. 

Anonymkode: e439a...98b

AnonymBruker
Skrevet

Fikk svaaaak strek 9 dpo med babyplan strimmel. Den var en del sterkere 10 dpo, men først 14-15 dpo var den sånn supersterk at både teststreken og kontrollstreken var like sterke.

Men… kroppen vet jo ofte! På 8 pp testet jeg aldri tidlig før den pp’en spiren satt. Var bare noe inni meg som sa meg at NÅ kan jeg teste 🥰 i tillegg drømte jeg at jeg var gravid flere netter rundt den tiden der.

Anonymkode: 58acc...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...