AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 4 mnd siden fødsel. Fikk relativt tidlig tilbake mensen etter fødsel. Opplever stikninger/ubehag i magen de dagene rundt eggløsning , og menssmerter sterkere enn tidligere. Noen med lignende erfaring? Anonymkode: 5b451...b0e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 🙋♀️ Mensen har blitt skikkelig rar! Jeg har veldig, veldig sjeldent hatt noe særlig menssmerter og aldri merket noe til eggløsning før jeg fødte. Det lille jeg har hatt av menssmerter kan strengt tatt regnes som murringer, og det opplevde jeg kanskje 3 ganger i løpet av et år. Nå har jeg stikkinger/murringer, masse slim og hodepine ved eggløsning, er skikkelig kjerring, er kvalm og har så vonde menssmerter at jeg frivillig tar smertestillende (og jeg må normalt tvinges til å ta en liten Paracet, liksom). Før blødde jeg lite og i tre dager fra første dråpe til siste dråpe, mens nå blør jeg som en foss i fem dager før jeg blør truseinnlegg-mengde i nesten en uke. 🙃 Anonymkode: ec4c3...078
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Motsatt her; jeg hadde mensensmerter før graviditeten, men har det ikke lenger etter fødselen. De første månedene etter fødselen hadde jeg litt eggløsningssmerter, som jeg ikke hadde hatt før, men det ga seg etter noen måneder. Anonymkode: 1a0f9...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå