AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Sikkert ikke første gang dette er tema her, men trenger å få banket fornuft inni hodet. Følelsene raser og kommer ikke ut av det, selv om all fornuft tilsier at det ikke er liv laga. Anonymkode: 1dfb0...428
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Slett og blokk. Kjipt der og da, men er som å rive av et plaster og føles mye bedre etterpå! 😊 Anonymkode: cc665...e49 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Har prøvd det også.. Anonymkode: 1dfb0...428
Sophie-Ann Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Jeg tok faktisk kontakt med hektet, fikk bekreftet at det var han det var noe i veien med og da var jeg ferdig. Men skjønner at ikke alle kan gjøre dette..
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Devaluer mannen. Han er bare ikke “fantastisk”, du vil egt ikke ha ham, bare vise at du kunne fått ham. Anonymkode: 26d58...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Slett og blokk. Kjipt der og da, men er som å rive av et plaster og føles mye bedre etterpå! 😊 Anonymkode: cc665...e49 Enig! Anonymkode: c125c...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 Nådeløs selvdisiplin og «no contact» er det som hjelper. Da kommer man alltid ut, selv om det kan ta litt tid. Anonymkode: 55f43...473 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 Blokker, slett, gå videre, som å slutte å røyke Finn ut hvorfor du tillot det å bli et hekt, hvorfor du ikke mistet interessen når han trakk seg bort, hvorfor du lot deg hekte, det er viktig for å unngå gjentagelse. Anonymkode: 2dc59...380
Sveva Skrevet 2. august 2022 #10 Skrevet 2. august 2022 Sophie-Ann skrev (2 timer siden): Jeg tok faktisk kontakt med hektet, fikk bekreftet at det var han det var noe i veien med og da var jeg ferdig. Men skjønner at ikke alle kan gjøre dette.. Kan du utdype litt mer? Hva var det han sa som fikk deg til å bli ferdig? Må ha vært deilig!
Sophie-Ann Skrevet 2. august 2022 #11 Skrevet 2. august 2022 Sveva skrev (29 minutter siden): Kan du utdype litt mer? Hva var det han sa som fikk deg til å bli ferdig? Må ha vært deilig! Jeg sendte han en melding om vi kunne møtes, fordi jeg ikke fikk han ut av hodet og skjønte ikke hvordan jeg kunne ta så feil…vi hadde dater som varte i typ 7 timer….han sa ja, vi gikk en tur og han bekreftet at jeg ikke tok feil. Han var ikke over sin eks, selv om hun hadde gått videre. Endte med at vi klinte og gikk hvert til vårt, jeg med ro i hjertet. ♥️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå