Gå til innhold

Trenger gode råd - rask vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 42 år, og jeg ønsker å gå effektivt og raskt ned 5-8 kg. Jeg er åpen for det meste, men jeg  ønsker gjerne kun tilbakemeldinger fra de som har erfart en metode som virkelig fungerer raskt. Enten det er et produkt, metode eller hva enn. 

På forhånd tall for svar :)

Hellemin

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt fortalt at analsex setter igang metabolismen / forhøyer stoffskiftet. 

Ei jeg kjenner sier hun gikk ned 11 kilo på en måned med denne kuren. 

En annen årsak til vektnedgang og analsex kan være at hun ikke spiste så mye i frykt for boms i bommelom. 

Anonymkode: 46be0...c4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har blitt fortalt at analsex setter igang metabolismen / forhøyer stoffskiftet. 

Ei jeg kjenner sier hun gikk ned 11 kilo på en måned med denne kuren. 

En annen årsak til vektnedgang og analsex kan være at hun ikke spiste så mye i frykt for boms i bommelom. 

Anonymkode: 46be0...c4b

Tror hun skrønte, kjære deg. 

Anonymkode: 5e916...f67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt helt og spise, drikk kun vann. Funker det.

Ellers så er det lurt å ta det rolig, 0,5-1 kg i uka, da er sjansen for varig vektnedgang best. Spis lite og ofte, kutt ut fett, sukker og hvitt mel. beveg deg mye.

Anonymkode: 25091...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Desto større du er, desto raskere kan du gå ned i vekt på en uke. Nå vet ikke jeg hva utgangspunkt du har. Men du kan f.eks erstatte brød (som du kanskje spiser til frokost) med cottagecheese med gode bær på. Middagen må være lett, salat med kylling f eks…og det er ikke noe hyggelig å legge seg sulten. Så kan anbefale deg at du lager noe som du vet metter godt, f eks havregryn eller havregrøt med bær på ☺️ Husk aktivitet! 

Anonymkode: 02431...c86

AnonymBruker
Skrevet

Regn ut hva din hvileforbrenning er, legg deg 500-1000 kcal under dette. Da går du ned skal du se.

Anonymkode: 54c06...dd3

AnonymBruker
Skrevet
Hellmin skrev (2 timer siden):

Hei

Jeg er 42 år, og jeg ønsker å gå effektivt og raskt ned 5-8 kg. Jeg er åpen for det meste, men jeg  ønsker gjerne kun tilbakemeldinger fra de som har erfart en metode som virkelig fungerer raskt. Enten det er et produkt, metode eller hva enn. 

På forhånd tall for svar :)

Hellemin

Gikk ned 21kg på 6 mnd med å telle kcal og ligge på 1500 kcal pr dag.

Anonymkode: e7ba9...fb1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å følge Mads Hansen’s gode råd?

36AA4E03-2E5F-498E-AF85-6B92FF5884F9.jpeg

Anonymkode: f5b9f...be1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt på en gang er ikke vits. Bruker du alle verktøyene i kassa på en gang så vil vektreduksjonen stoppe opp og vekten komme tilbake etterpå.

Steg 1 er å kutte ut unødvendige kalorier som majones, smør, brus,energidrikk,  snop, saus, øl, kaker, vafler, pannekaker

Steg 2 er å få oversikt over matvarenes kaloriinnhold og  Kunnskap om hva som metter. Samt kunnskap om hvor mye du kalorier du spiser pr i dag. Pleier du å spise 2500 så endre det til 1500. Pleier du derimot å spise 8000 så er det unødvendig å legge seg på 1500 med en gang. 

Anonymkode: eb4b7...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...