Gå til innhold

Trenger gode råd - raskt vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 42 år, og jeg ønsker å gå effektivt og raskt ned 5-8 kg. Jeg er åpen for det meste, men jeg  ønsker gjerne kun tilbakemeldinger fra de som har erfart en metode som virkelig fungerer raskt. Enten det er et produkt, metode eller hva enn. 

På forhånd tall for svar :)

Hellemin

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eneste som fungerer er å ligge i kaloriunderskudd 

Anonymkode: 8acfc...1d1

• Liker 1
Skrevet

Det kommer vel ann på hvor overvektog du er. Som vedkommende over skrev, du må ligge i kaloriunderskudd. Et tips kan være å lage en matplan, skrive ned hva du sposet iløpet av dagen. Da får du jo en oversikt.

AnonymBruker
Skrevet

For min del har det hjulpet med intermittent fasting. Dvs 5/2 diett. Jeg spiser bare 800 kalorier to av dagene i uken og 2000 de resterende. Det blir 1657 kalorier i snitt per dag. Noen spiser bare 500 kalorier to av dagene, men det klarte ikke jeg. Jeg bruker en app for å registrere kalorier.

I tillegg går jeg mye tur. Jeg går over alt egentlig, sånn at jeg kommer opp i 15 000 skritt per dag.

Anonymkode: fc68e...9d5

Skrevet

Ligg 500-1000kcal under hver dag.

AnonymBruker
Skrevet
Hellmin skrev (13 timer siden):

Hei

Jeg er 42 år, og jeg ønsker å gå effektivt og raskt ned 5-8 kg. Jeg er åpen for det meste, men jeg  ønsker gjerne kun tilbakemeldinger fra de som har erfart en metode som virkelig fungerer raskt. Enten det er et produkt, metode eller hva enn. 

På forhånd tall for svar :)

Hellemin

Du må starte å styrketrene for å boozte metabolismen. Sen må du spise sundt! Det er vanskelig og overspise sund mat. Sen kan det være lurt og faste. Langsiktig er det beste og jobbe på og firandet metabolismen som blir værre jo eldre man blir, bare vent til du kommer i klimakterie… hormoner har svært mye og si på vekt og hvor fette setter seg! Hold deg også langt unna raps og solsikkeolje. Det er bevist og påvirke fettcellene. Finnes i mye fastfood, og ferdigmat, snacks, gotteri! 

Anonymkode: 2ce1d...a31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 8.52):

For min del har det hjulpet med intermittent fasting. Dvs 5/2 diett. Jeg spiser bare 800 kalorier to av dagene i uken og 2000 de resterende. Det blir 1657 kalorier i snitt per dag. Noen spiser bare 500 kalorier to av dagene, men det klarte ikke jeg. Jeg bruker en app for å registrere kalorier.

I tillegg går jeg mye tur. Jeg går over alt egentlig, sånn at jeg kommer opp i 15 000 skritt per dag.

Anonymkode: fc68e...9d5

Jeg har prøvd denne selv og sliter med å sovne de dagene jeg spiser 500kcal. Har du noen tips der? Og har dietten funket for deg?

Anonymkode: d1875...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...