Gå til innhold

Plutselig smerter i underlivet et par dager etter sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mensen for en uke siden og hadde sex nå på lørdag. I dag fikk jeg plutselig intense mensen lignende smerter nederst i magen og i tillegg stråler smertene nedover lysken, altså på innsiden av lårene, i tillegg er jeg litt kvalm. Han kom i meg og jeg går ikke på p piller eller noe. 

Jeg har legetime om to uker men siden det er en stund til jeg skal til dit så vil jeg bare høre med noen her inne om noen har opplevd det samme? Og kan man bli gravid en uke etter at mensen er ferdig? Jeg vet aldri når jeg har eggløsning fordi mensen kommer til ulike tider, noen ganger kan det gå en måned mellom hver gang og andre ganger kan den være litt mer forsinket. Jeg kommer uansett til å ta en graviditetstest om noen uker.

Anonymkode: 05109...ad7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, man kan bli gravid en uke etter mensen.

Anonymkode: 67803...423

Skrevet (endret)

Eggløsning kommer kjapt etter mensen. Kan være det du kjenner. Sikkert lurt å ta en graviditetstest etterhvert.

Endret av wandagirl
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være eggløsningssmerter.

Anonymkode: b29df...2f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan også være tynnere slimhinner om du nærmer deg overgangsalderen,helt ufarlig og fins kapsler og kremer.

Anonymkode: a2cdb...f19

AnonymBruker
Skrevet
wandagirl skrev (4 timer siden):

Eggløsning kommer kjapt etter mensen. Kan være det du kjenner. Sikkert lurt å ta en graviditetstest etterhvert.

Eggløsning kommer ca 14 dager etter mensen. Kun noen få dager da at man er ekstra fertil. Mvh Tante Rød😁

Anonymkode: bd7e7...122

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Eggløsning kommer ca 14 dager etter mensen. Kun noen få dager da at man er ekstra fertil. Mvh Tante Rød😁

Svarte ut fra egen syklus og min er noe kortere, derfor er eggløsningen tidligere. Kan gjelde for trådstarter😊🤷‍♀️

Skrevet (endret)

Han kom i deg og du brukte ikke p piller? Hva skjer med verden? Kan være forhold som øker friksjonen.

Endret av Majer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar. Har fremdeles smerter men skal ta kontakt med fastlegen i morgen tidlig å høre om de kan ta meg inn til en hastetime. Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig🤞

Ts

Anonymkode: 05109...ad7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid 4 dager etter at jeg var ferdig med mensen, så man kan bli gravid ja.

Du må bruke beskyttelse hvis du ikke ønsker å bli gravid.

Anonymkode: b2ae7...284

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første jeg tenker når du har vondt er heller kjønnssykdommer. Men ja du kan være gravid også men tviler på du merker noe som helst så tidlig 

Anonymkode: 9bdf7...81a

AnonymBruker
Skrevet
wandagirl skrev (10 timer siden):

Svarte ut fra egen syklus og min er noe kortere, derfor er eggløsningen tidligere. Kan gjelde for trådstarter😊🤷‍♀️

Screenshot_20220803-233106_Samsung Internet.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Mensen for en uke siden - var den normal? Kan jo hende du er gravid allerede dersom mensen feks var uvanlig kort.

Anonymkode: 06750...537

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg går det enkelte måneder 21 dager mellom første dag mensen og mensen igjen, jeg får omtrent eggløsning med en gang jeg er ferdig, så joda...

Anonymkode: 170ba...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...