AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Brukte nuvaring i flere år før graviditetene mine, og var veldig fornøyd. Når andremann kom begynte jeg på vinelle (mini?)pille, og va fornøyd i flere måneder før jeg begynte å blø annenhver uke. Har nå forsøkt med nuvaring igjen siden medio mai, og har hatt 2 soppinfeksjoner i tillegg til veldig tørr hud i områdene rundt vagina. Jeg får litt småpanikk av å tenke på spiral og stav, da det ikke bare er å "slutte" uten planlegging. Noen med lignende erfaringer som har funnet noe som passer for dere? Anonymkode: cdabf...37f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Har ikke funnet noe som inneholder hormoner som funker for meg. Heller ikke kobberspiral. Så her brukes app og hoppe av i svingen. Har blitt veldig godt kjent med kroppen min og klart meg uten graviditet så langt. Det er ikke optimalt å bli gravid, men heller ingen krise. Anonymkode: 1567f...899 1
Queen94 Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Jeg er veldig fornøyd med hormonspiral, er på min andre spiral nå! Totalt hatt spiral i 6 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå